کد خبر: ۱۰۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در آباده

به گزارش سازمان بسیج سازندگی فارس و به نقل از سپاه ناحیه آباده؛  به مناسبت سی و هشتمین بهار انقلاب  نمایشگاه «اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی»  به همت بسیج سازندگی وحوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهراء(س)در هیئت حضرت زهرا(س) شهر آباده باهدف فرهنگ‌سازی مصرف محصولات اقتصاد مقاومتی با حضورفرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آباده، فرماندار و تنی چند از مسئولان افتتاح شد.

در این نمایشگاه که به همت معصومه جانثار بانوی کار آفرین بسیجی آباده ای دایر شده است محصولات شوری جات، ترشی جات و انواع سبزی خورد شده و خشک  را تا پایان دهه مبارک فجردر معرض بازدید کنندگان قرار می دهد.

حمید آرزم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آباده در آئین افتتاحیه این نمایشگاه بابیان اینکه هم‌زمان با دهه فجر نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در راستای فرهنگ‌سازی مصرف محصولات اقتصاد مقاومتی و تشویق کارآفرینان دایر شده است، اظهار داشت: در این نمایشگاه نمونه ای از یک کارآفرین نمونه را معرفی می نماید و یک الگوی خوب برای کسانی است که می خواهند در این زمینه فعالیت کنند.

وی در خصوص این کارآفرین گفت: این بانوی کار آفرین با سرمایه 100 هزار تومان فعالیت خود را شروع کرده است و امروز شاهد این هستیم که بعد از گذشت 9 سال سرمایه خود را به مبلغ 100 میلیون افزایش داده است اکنون با کمک حمایت بسیج سازندگی کار و کاسبی خود را توسعه دهد.
















نام:
ایمیل:
* نظر: