آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
پرفسور فیروز نادری خطاب به ترامپ گفته است:شرافت خود را به قیمت دلارهای رژیم کودک کش سعودی حراج کردید.
 اقدامات نامناسب رئیس جمهور تازه کار آمریکا طی دو هفته اخیر علاوه بر اینکه با واکنش منفی متحدان قدیمی این کشور روبرو شده، موجی از اعتراضات را در ایالات متحده به همراه داشته است.او که با شعار «آمریکا را دوباره به باعظمت‌ترین کشور دنیا تبدیل می کنم» به کاخ سفید راه پیدا کرده، احتمالا منفورترین رئیس جمهور آمریکا در طول تاریخ این کشور خواهد بود.

دامنه اعتراضات به نخبگان حاضر در آمریکا نیز کشیده شده است. پرفسور فیروز نادری که متولد شیراز و از مدیران ناسا به شمار می رود خطاب به سیاست های ضد مهاجرتی ترامپ علیه کشورهای مسلمان از جمله ایران گفته است: آن زمان که ایرانیان صاحب مدرن ترین تمدن باستان بودند هنوز کالیفرنیا زیر آبهای کارائیب مدفون بود!
 
معاون ارشد ناسا گفته است: آقای ترامپ کاش سناتورهای متملق و مشاورانتان به شما می گفتند 43 درصد مدیران ارشد ناسا ایرانی هستند، همین طور 21 درصد اعضای انجمن ریاضیدانان آمریکا، 14 درصد پزشکان، 17 درصد برنامه نویسان و 11 درصد اساتید معروف دانشگاههای آمریکا همگی ایرانی هستند! شما حاصل ده ها سال جنگ رسانه ای، هزاران میلیارد دلار هزینه و گردآوری بهترین نخبگان جهان... را به باد حماقت سپرده اید. شرافت خود را به قیمت دلارهای رژیم کودک کش سعودی حراج کردید. شما آبروی ایالات متحده را حتی در نزدِ متحدان اروپایی خود به کلی برده اید.
نام:
ایمیل:
* نظر: