گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۱۰۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
پایگاه مقاومت بسیج ثاراله با حضورفرمانده حوزه امام حسن مجتبی(ع) برگزار کرد:
نشست ماهانه مربیان صالحین پایگاه مقاومت بسیج ثاراله روستای جونگان با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) شهر خومه زار برگزار شد.
به گزارش تنویرسپاه ناحیه ممسنی

فرمانده حوزه در ابتدای این نشست ضمن تبریک ایام ا... دهه فجر به برخی از تاکیدات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)در خصوص مبانی طرح حلقه های صالحین اشاره نمود و گفت:در کلام رهبری آمده است که   ایمان کمتر در کلاس بدست می آید، بیشتر در جلسات موعظه، در برخورد خوب و بیشتر از همه در رفتار ما و در سوق دادن آنها به نماز،عبادت، ذکر، تضرّع و توسّل بدست می آید و در حلقه های صالحین باید از معارف بلندی که جزءبهترین آنها آثار شهید مطهری است،حتماً استفاده کنید، مجموعه فکری درست بکنید،از آدمهای مطمئن ( یک مجموعه اندیشه ورز )

وی در ادامه از سرگروه های حلقه های صالحین خواست تا با احساس مسئولیت و با مشارکت   حداکثری و جهت دار در راستای اهداف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... بکوشند و از حلقه های صالحین به عنوان بهترین فرصت در فرهنگ سازی استفاده نمایند .

برادر بسیجی فریبرز شهریور مربی صالحین پایگاه نیز در این جلسه ضمن تبریک دهه فجر و قدردانی از سرگروههای حلقه صالحین، برکیفی و محتوایی بودن حلقه های صالحین، تشکیل منظم و منسجم حلقه های صالحین با سرفصلهای تصویب شده نظیر احادیث،احکام، اخلاقی، سیاسی و تاکید کرد.




نام:
ایمیل:
* نظر: