پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۵۹:۵۱
کد خبر: ۱۰۰۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
سردارغیاثی در سروستان:
سردار غیاثی گفت: تشریح حماسه آفرینی های نسل های گذشته در راستای پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی برای جوانان یکی از رسالت های مهم مدیران و مسئولان کشور است.
به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان،سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه دهه فجر بهانه ای برای یادآوری ده روز تاریخیِ منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: سی و هشت سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد و این حاکمیت الهی همچنان با سربلندی در مسیر ولایت حرکت می کند.

وی با بیان اینکه جمهوریت و اسلامیت دو شاخصه اصلی ماندگاری حاکمیت الهی در کشور ایران هستند، گفت: یکی از مهم ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی نقش رهبری امام خمینی (ره) بوده است که کمتر به آن پرداخته شده است، در این زمینه لازم است نخبگان و اساتید انقلابی بخصوص در محیط دانشگاه ها به تشریح زوایای پنهان شخصیت بنیانگذار نظام جهموری اسلامی ایران برای جوانان بپردازند.

سردار غیاثی خطاب به پاسداران و بسیجیان سروستان با بیان اینکه نعمت حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی را که به شما اعطا شده قدر بدانید، گفت: آثار تدابیر حکیمانه امام خمین (ره) در دنیای امروز قابل مشاهده است و گواه آن هم شهدای مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام) و شهدای جبهه مقاومت هستند.

وی با بیان اینکه ادامه راه امام خمینی (ره) با بصیرت و صبر ممکن می شود، گفت: رهبری شاخص حرکت در عصر غیبت هستند و امروز جوانان مومنِ انقلابی ایران تحت امر امام خامنه ای (مدظله العالی) به سوی اهداف عالی انقلاب اسلامی در حرکت هستند.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: تشریح حماسه آفرینی های نسل های گذشته در راستای پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی برای جوانان یکی از رسالت های مهم مدیران و مسئولان کشور است، نسل امروز باید به پدران و مادران خود افتخار کنند.

سردار غیاثی با بیان اینکه در مبانی هرگز با آمریکا به یک نقطه مشترک نخواهیم رسید، گفت: آمریکا می خواهد اسلام، استقلال و عزت را از کشور ایران بگیرد، برخی عناصر داخلی همه چیز را در مذاکره خلاصه می کردند اما امروز می بینیم این مذاکرات نتیجه ای برای حل مشکلات مردم در پِی نداشته، این ها بصیرت لازم نسبت به دشمنی آمریکا نداشتند و به هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) توجه نکردند.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر حفظ و ارتقای آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح برای مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی، گفت: پاسداران انقلاب اسلامی بصورت مستمر شرایط روز را بازشناسی کنند و به این نکته توجه کنند که تقویت زیرساخت های معنوی در کنار آمادگی همه جانبه بسیار مهم است.
نام:
ایمیل:
* نظر: