کد خبر: ۱۰۱۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
ما قشر بسیج جامعه زنان استان فارس، به مسئولینی که با دستگاههای عریض و طویل مدعی مدیریت و راهبردگذاری فرهنگی هستند اعلام می کنیم که امروز فتنه بزرگ با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری" مدظله العالی" همان فتنه نفوذ است؛ نفوذ جریانی که یکی از شاخصه های آن نفوذ فرهنگی است.

به گزارش بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس ، چند سالی بیش نمی گذرد هنوز تمامی لحظه ها را به درستی میتوانیم بیاد آوریم همان روزهایی که برای سرنگونی فتنه های شوم غرب و شرق بر علیه سرزمینمان ایران اسلامی چه شیر مردانی را از دست دادیم. آری همان کسانی که سینه سپر کردند تا یک وجب خاکشان به دست دشمنان بی شرم نیفتند و همانان که اجازه ندادند نوامیس کشورشان در شهرهای مرزی به دست اجنبی ها بیفتد و اکنون سالها گذشته است و ما به پاس حرمت زنده نگه داشتن این جوانمردان، خیابان ها و کوچه هایمان را مزین بنام ایشان کردیم تا همیشه رایحه شهیدان را با تمام وجودمان احساس کنیم. ولی افسوس که دیگر خیابانها و کوچه هایی که اسم شهیدان بر سر آنها فقط نصب شده است دیگر نمی شود نفس کشید آری هوا آلوده شده است و هر روز میزان آلودگی هوا بیشتر میشود!

مسئولین محترم،  مطالبه ما مبارزه با آلایندگی های زیستی نیست چون با وجودیکه یکی از دغدغه هاست ولی لااقل میشود ماسکی بر صورت گذاشت یا به روستایی رفت که دیگر خبری از دود و هوای آلوده نباشد. موضوع ما حفاظت از فرهنگ غنی اسلامی و  ایرانی است . بلی، همان فرهنگی که شامل ارزش ها و اعتقادات و باورهای ماست و همانند خون در این مرز و بوم در جریان است تا جامعه اسلامی زنده بماند.

دشمنان این مرز و بوم پس از شکست در جنگ سخت این بار با هجمه های فرهنگی و با طراحی و اجرای انواع اقدامات مزورانه خود در صدد به انحراف کشاندن افکار عمومی و حتی اذهان خواص به نفع خواسته های ننگین خود و حمله به ارزش ها و اعتقادات ما کرده اند.

وقتی در مراسمی که بنام جوانان جهان اسلام، که باید فرهنگ غنی اسلامی را معرفی کنیم و به آن افتخار کنیم ؛ برنامه هایی سخیف مانند موسیقی و حرکات موزون آنهم در حضور علمای تراز اول استان اجرا می شود اشک در چشمان هر مسلمان با غیرتی خشک می شود و قلب را به درد می آورد و جریحه دار می کند.

ما قشر بسیج جامعه زنان استان فارس،   به مسئولینی که با دستگاههای عریض و طویل مدعی مدیریت و راهبردگذاری فرهنگی هستند اعلام می کنیم که امروز فتنه بزرگ با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری" مدظله العالی" همان فتنه نفوذ است؛  نفوذ جریانی که یکی از شاخصه های آن نفوذ فرهنگی است.

لذا از دولت و مسئولین استان که همواره در بیاناتشان از حرکت در راه اسلام و خون شهدا سخن می گویند خواستاریم که برای صدق اثبات گفتار خودشان این بار در عمل غیرت خود را نشان داده و به جای آن که نقاط ضعف اینگونه مراسمات را توجیه کنند با پیش بینی و جامع نگری عواقب این مسائل را کم کنند و بدانند که در  مکتب اسلام هدف وسیله را توجیه نمی کند.


سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر استان فارس

نام:
ایمیل:
* نظر: