آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۱۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
مسئول علمی- پژوهشی سپاه کازرون:
محسن رحمانی مسئول علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون از برگزاری دوره آموزشی «طب اهل بیت» در کازرون خبر داد.
به گزارش "تنویر"، محسن رحمانی مسئول علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون از برگزاری دوره آموزشی «طب اهل بیت» در کازرون خبر داد.

وی با تأکید بر لزوم بازگشت به کلام اهل بیت(ع) در سبک زندگی اسلامی، اظهار داشت: متأسفانه به واسطه تغییر سبک زندگی شاهد افزایش نگران کننده رشد بیماری های متعدد در کشور و کاهش حد سلامت در جامعه هستیم.

رحمانی با بیان اینکه دین اسلام کامل ترین دین و کلام اهل بیت (ع) کارآمدترین کلام است، گفت: با مطالعه کلام اهل بیت متوجه می شویم که منظومه کاملی از مباحثی که به سلامت جسمی و روحی انسان برمی گردد در کلام آن بزرگوارن وجود دارد.

مسئول علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با بیان اینکه مرکز رشد خلاقیت و فناوری شهید پیرویان سپاه این شهرستان در نظر دارد دوره آموزشی مبتنی بر طب اهل بیت را در آینده نزدیک برگزار نماید، خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی بر اساس 12 هزار حدیث طبّی و هزار و 100 آیه قرآنی به روش اجتهادی مطالب ارزنده ای به دانش پژوهان ارائه می گردد.

به گفته این مقام مسئول دوره آموزشی طب اسلامی با حضور استاد و طبیب کشوری حجت الاسلام ایزدی از شاگردان آیت الله تبریزیان به صورت سلسله وار و به مدت شش ماه ادامه می یابد و در پایان مدرک حضور در این دوره به شرکت کنندگان اعطا می شود.

رحمانی با بیان اینکه زمان کلاس ها صبح جمعه ها و آخرین مهلت ثبت نام 25 بهمن می باشد، یادآور شد: افراد علاقه مند جهت حضور در دوره می توانند با ارسال عدد 1 به شماره 09179610125 یا حضور در حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهرا (س) واقع در ورودی ناحیه مقاومت بسیج و حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) واقع در جنب میدان بهار آزادی اقدام به نام نویسی نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: