کد خبر: ۱۰۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون در لامرد:
رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون گفت: دشمنان حتی برای حوزه‎های علمیه نیز نقشه کشیدند و ردیف اعتباری خاص برای نفوذ در حوزه‎های علمیه گذاشته‎اند.

به گزارش تنویر لامرد، حجت‎الاسلام محمود محمدی شاهرودی امشب در نشست بصیرتی عوامل ماندگاری انقلاب با گرامیداشت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهارداشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تمام تلاش دشمنان این بوده که مردم را از دین، اعتقادات و امام راحل جدا کنند.

دشمنان ‌برای نفوذ در حوزه‎های علمیه ردیف اعتباری خاص کنار گذاشته‎اند

وی افزود: دشمنان حتی برای حوزه‎های علمیه نیز نقشه کشیدند و ردیف اعتباری خاص برای نفوذ در حوزه‎های علمیه گذاشته‎اند و تمام تلاش دشمنان این است که به همه عوامل اصلی انقلاب ضربه بزنند. 

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون با بیان اینکه امروز سخنان رهبر معظم انقلاب نسخه شفابخش جامعه است، گفت: رسالت نیروهای انقلابی  مستحکم کردن پیوندهای عوامل اصلی انقلاب است چراکه نخستین هدف دشمن ایجاد فاصله میان امام و امت  است. 

محمدی شاهرودی خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می‎کند که روحیه انقلابی‎گری را تضعیف کند اما همه تلاش‎ کنند تا 5 شاخصه انقلاب‎گری را تقویت کنند. در مجموعه امنیتی کشور تفکر انقلابی‎گری حاکم است باید روحیه انقلابی‎گری در عرصه‎های اقتصادی و فرهنگی نیز به وجود آید. 

دشمنان ‌برای نفوذ در حوزه‎های علمیه ردیف اعتباری خاص کنار گذاشته‎اند

وی اظهار داشت: تقویت روحیه انقلابی‎گری و تقویت روشنگری برای مقابله با نفوذ لازم است، باور کنیم که فتنه وجود دارد و دشمن همیشه بیدار است و اگر به خواب برویم دشمن ورود پیدا می‎کند. 

دشمنان ‌برای نفوذ در حوزه‎های علمیه ردیف اعتباری خاص کنار گذاشته‎اند


نام:
ایمیل:
* نظر: