کد خبر: ۱۰۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
بیانیه سپاه فجر فارس درباره برگزاری مراسم پایتخت جوانان اسلام
به دنبال حواشی ایجاد شده در مراسم افتتاحیه پایتخت جوانان جهان اسلام و اعتراض نماینده ولی فقیه و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) سپاه فجر استان فارس بیانیه‎ای در این باره صادر کرد.

به نقل از سایت اطلاع‎رسانی تنویر، به دنبال حواشی ایجاد شده در مراسم افتتاحیه پایتخت جوانان جهان اسلام و اعتراض نماینده ولی فقیه و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) سپاه فجر استان فارس بیانیه‎ای در این باره صادر کرد. 

در این بیانیه آمده است  گویا مسئولان ارشد دولتی در استان فارس فراموش کرده‎اند نام شیراز از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به عنوان شایسته  سومین حرم اهل بیت (ع) " در ایران اسلامی مزین شده و مراسمی که سبب هتک حرمت این عنوان می‎شود نباید در شهر شیراز میزبانی یا برگزار شود. 

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

إِنَّ الَّذِینَ یُحَادُّونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ کُبِتُوا کَمَا کُبِتَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَقَدْ أَنْزَلْنَا آیَاتٍ بَیِّنَاتٍ وَلِلْکَافِرِینَ عَذَابٌ مُهِینٌ

بی تردید کسانی که با خدا و پیامبرش دشمنی و مخالفت می‎ورزند، خوار و سرنگون می‎شوند، چنانکه کسانی که پیش از آنان بودند، خار و سرنگون شدند و همانا ما آیات روشنی نازل کردیم و برای کافران عذابی خوارکننده است.  (قرآن کریم، سوره المجادلة، آیه پنج)

سی و نه سال از واقعه شوم جشن هنر شیراز می‎گذرد و هنوز فراموش نکرده‎ایم واکنش قاطع علما، روحانیون و مردم مومن فارس در سال 1356 که برای همیشه طومار برگزاری جشن هنر در شیراز را درهم پیچید و این کلام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران درباره واقعه شوم جشن هنر شیراز که فرمودند "اگر ملت همه با هم، مطلبی را اعتراض کنند و احکام اسلام را بگویند امکان ندارد که همچون قضایایی واقع بشود" همچنان به عنوان راهنما پیش‎روی امت مسلمان به ویژه مردم شریف و انقلابی فارس قرار دارد.

گرچه انتخاب شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) به عنوان پایتخت جوانان کشورهای اسلامی می‎توانست‌ فرصت بسیار خوبی برای آشنا کردن جوانان کشورهای جهان اسلام با مبانی اسلام ناب محمدی و آرمان‎های مقدس انقلاب اسلامی ایران باشد اما سهل‎اندیشی و عدم اهتمام مسئولان استان فارس به ویژه دست اندرکاران این امر در مراسم افتتاحیه پایتخت جوانان اسلام نه تنها این فرصت مناسب را از بین برد بلکه قلب مردم مومن و انقلابی استان فارس و شهرستان شیراز را به درد آورده است.

گویا مسئولان ارشد دولتی در استان فارس فراموش کرده‎اند نام شیراز از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به عنوان شایسته  سومین حرم اهل بیت (ع) " در ایران اسلامی مزین شده و مراسمی که سبب هتک حرمت این عنوان می‎شود نباید در شهر شیراز میزبانی یا برگزار شود.

صرف هزینه‎های گزاف برای برگزاری برنامه‎ها و آیین‎هایی نظیر افتتاحیه پایتخت جوانان اسلام از سوی مدیران کشور در عینِ بی‎توجهی به مشکلات اصلی استان نظیر بیکاری جوانان و مشکلات معیشتی مردم فارس نه تنها سبب تاسف است  بلکه عدم شایستگی مسئولان ارشد استان فارس برای در اختیار گرفتن پُست‎های مدیریتی و اجرایی را گوشزد می‎کند.

تَرکِ مراسم افتتاحیه پایتخت جوانان اسلام توسط  آیت‎الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و  آیت‎الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی یک حرکت انقلابی بر اساس مبانی اسلام ناب، مرهمی بر دل‎های زخم خورده مردم مومن فارس و هشداری برای مسئولان ارشد دولتی در استان بوده و دارای پیامی برای تمام بدخواهان انقلاب اسلامی است که خطه فارس دیار پانزده هزار شهید ولایتمدار هرگز جولانگاه جریان‎های نفوذ فرهنگی و محل برگزاری برنامه‎های ضد اسلامی نخواهد شد.

 بسیجیان، پاسداران، خانواده‎های شهدا، ایثارگران، مردم ولایتمدار و دوستداران انقلاب اسلامی در استان فارس ضمن تجدید بیعت با آرمان‎های انقلاب اسلامی و  رهبر معظم انقلاب اسلامی و اعلام حمایت از حرکت انقلابی آیت‎الله اسدالله ایمانی و آیت‎الله سید علی اصغر دستغیب، خواستار برخورد قاطع مسئولان کشور با برگزارکنندگان سهل‎اندیش مراسم افتتاحیه پایتخت جوانان اسلام در شیراز هستند و  با رصد دقیق عملکرد مدیران فارس و وضعیت  جاری استان در مقابل هرگونه حرکت ضد اسلامی و برنامه‎های خلاف شرع دین اسلام خواهند ایستاد و تا پای جان از ارزش‎های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: