شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۵۸:۰۷
کد خبر: ۱۰۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
با محوریت بسیج اساتید استان فارس ؛
همایش ملی چالش های گفتمانی فراروی انقلاب اسلامی با محوریت بسیج اساتید استان فارس با ارائه 149 مقاله در قالب پوستر و سخنرانی به پایان رسید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس ، در این همایش که با محوریت بسیج اساتید استان فارس برگزار شد 210 مقاله ارائه شده بود که از این 210 مقاله 149 مقاله به عنوان پوستر و سخنرانی از سوی هیئت داوران پذیرفته شد و 15 مقاله نیز در این همایش به صورت سخنرانی ارائه شد .

شایان ذکر است در محور نخست «تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در پرتو انقلاب اسلامی» 20 مقاله ، در محور دوم «چالش های گفتمانی انقلاب اسلامی از دیدگاه امام خمینی و مقام معظم رهبری» 11 مقاله، در محور «نقش دانشگاه ها، نخبگان و اساتید در استمرار انقلاب اسلامی» 13 مقاله و در محور «جایگاه اقتصاد مقاومتی در استمرار گفتمان انقلاب اسلامی» 25 مقاله ارائه شد.


همچنین در محور «آسیب شناسی انقلاب اسلامی؛ فرصت ها و چالش ها» 38 مقاله، در محور «نقش جنبش نرم افزاری و تولید علم در استمرار انقلاب اسلامی» پنج مقاله، در محور «جایگاه انقلاب اسلامی در تحقق تمدن نوین اسلامی» 16 مقاله و در محور « دستاورد شناسی انقلاب اسلامی» 22 مقاله ارائه شد و در پایان این همایش از ارائه دهندگان برترین مقالات تجلیل به عمل آمد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: