جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۵۱:۲۷
کد خبر: ۱۰۱۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی صورت گرفت:
به گزارش تنویر به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی فرمانده ناحیه مهر به همراه جمعی از پاسدارن و بسیجیان پایگاه مقاومت شهید رستگار روستای فاریاب با خانواده شهید عباس رستگار دیدار کردند.

 سرباز شهید عباس رستگار

فرزند: شمس الدین محل تولد: نرمان

تاریخ تولد:01/01/1340               محل شهادت: شیاه کوه                      تاریخ شهادت: 14/10/1360

وصیتنامه

بار پروردگارا! ما را به باطل میل مده پس از آن که به حق هدایت فرمودی. به ما از الطاف خویش رحمت عطا فرما.

همانا تویی بخشنده بی عوض و منت.

خداوندا تو را سپاسگذاری می کنم که در کوتاهترین لحظه عمرم،به تو پناه آوردم و تو در عوض، راه جهاد را در مقابلم گذاشتی. و من در این راه، کوتاهی نکردم. این راهی که به من نشان دادی، راهی است که انبیاء و اولیاء در هر لحظه عمرشان در این فکر بودند و هستند.

خداوندا! تو را سپاس که راه شهادت و جهاد و همنشینی با شهدا را به من نشان دادی و من با قلبی آکنده به عشق تو، این راه را سر مشق زندگی خود قرار دادم و دّین خود را به اسلام و مسلمین اّدا نمودم. خداوند! تو را سپاس؛ من در راهی بودم که نه دنیا داشت و نه آخرت. و تو بودی که مرا به راه راست هدایت کردی و مرا در صف حُر انقلاب قرار دادی. تو را سپاس؛ تو را سپاس.

من از مردم شهید پرور لامرد می خواهم که همیشه به یاد امام باشند و در هر لحظه برای او دعا کنند که اوست یاور مستضعفان و دشمن مستکبران و هر چه در توانتان است او را اطاعت و یاری کنید که او همدرد شماست.

«أطیعوا الله و أطیعوا الرسول و اُولی الامر منکم» اطاعت کنید از خدا و فرستاده او رسول خدا و اطاعت کنید صاحب امر در روی زمین را.

پروردگارا! پیوسته به درگاهت طلب آمرزش می کنم و همیشه این دعا را می خوانم: «اللهم انی اسئلک التوبه قبل الموت و الراحه عند الموت و المغفره بعد الموت و العفو عند الحساب» خداوندا! قبل از مردنم توفیق توبه کردن به من عطا فرما و مردنم را راحتی من قرار بده و بعد از آن مرا بیامرز و در هنگام حساب مرا ببخش.

پدر و مادرم! سلام پر شور و پر عِشق من بر شما که همچون شیری به من دادی که در آخر اثر خود را روی من گذارد و افتخار بر شماست که از دامن شما «حُری» متولد شد و توانست در راه خدا جهاد کند و شهید شود.

و در آخر از پدرم می خواهم که هر کسی از من طلبی دارد، به آنها بپردازد و اگر من هم از کسی طلبی دارم، به پدرم بپردازد.

خدایا! یار و یاور مستضعفان جهان باش.

والسلام علیکم و رحمه الله-عباس رستگار


دیدرا با خانواده شهید رستگار

دیدرا با خانواده شهید رستگار

دیدرا با خانواده شهید رستگار

دیدرا با خانواده شهید رستگار

دیدرا با خانواده شهید رستگار

دیدرا با خانواده شهید رستگار

دیدرا با خانواده شهید رستگار
نام:
ایمیل:
* نظر: