آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
بیانیه سپاه فجر فارس بمناسبت یوم الله 22 بهمن:
حضور مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن گُواه زنده بودن انقلاب اسلامی، اقتدار ملی و پاسخی قاطع و دندان شکن به حرف‌ها و تهدیدات سردمداران استکبار جهانی خواهد بود.
به گزارش تنویر، در بخشی از بیانیه سپاه فجر فارس که بمناسبت یوم الله 22 بهمن صادر شده آمده است: " رمز موفقیت و سربلندی ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی " تبعیت محض از ولایت فقیه "، " وحدت و مقاومت ملت " و " حضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه‌ دفاع از انقلاب اسلامی " بوده و حضور مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن گُواه زنده بودن انقلاب اسلامی، اقتدار ملی و پاسخی قاطع و دندان شکن به حرف‌ها و تهدیدات سردمداران استکبار جهانی خواهد بود. ".

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

و بگو حق فرارسيد و باطل از ميان رفت، بى‏گمان باطل از ميان رفتنى است (قرآن کریم، سوره الإسراء، آیه 81)

یوم الله بیست و دوم بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ کشور ایران بوده است، پيروزی انقلاب اسلامی ایران با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و حضور ملت ایران در صحنه مبارزه علیه طاغوت پهلوی و بدون وابستگی به شرق و غرب الگویی برای مستضعفان جهان شده است که برای استكبار جهانی قابل تحمل نیست از اين رو دشمنان ملت ایران با تحميل جنگ، طرح ریزی توطئه‌ها و فتنه‌ها، هجوم فرهنگی نرم و سناریوی نفوذ در صدد تضعیف و براندازی نظام اسلامی و مردمی کشور ایران هستند.

با گذشت سی و هشت سال از پیروزی انقلاب اسلامی مؤلفه ها‌ی " مقاومت " و " استکبارستیزی " در فراسوی جغرافیای ایران اسلامی نهادینه شده و با برهم خوردن موازنه قدرت به نفع امت اسلامی جبهه متحد مقاومت اسلامی در برابر استکبار جهانی شکل گرفته و شاهد سلسله شکست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و هستیم.

رمز موفقیت و سربلندی ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی " تبعیت محض از ولایت فقیه "، " وحدت و مقاومت ملی " و " حضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه‌ دفاع از انقلاب اسلامی " بوده و حضور مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن گُواه زنده بودن انقلاب اسلامی، اقتدار ملی و پاسخی قاطع و دندان شکن به حرف‌ها و تهدیدات سردمداران استکبار جهانی خواهد بود.

در پایان اعلام می دارد، پاسداران، بسیجیان و مردم ولایتمدار استان فارس ضمن تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی)، آرمان ها و شهدای انقلاب اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی بیست و دوم بهمن بار دیگر پایداری و ایستادگی ملت ایران در مسیر انقلاب اسلامی و آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان خواهند داد.
نام:
ایمیل:
* نظر: