گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
یادواره شهید حبیب الله بهزادی
دیروز و در هشتمین روز از دهه فجر با حضور خانواده شهدا و ایثارگران، اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستانی یادواره شهید حبیب الله بهزادی، تحت عنوان «آبروی محله» در روستای جوبخله سپیدان برگزار شد.

به گزارش تنویر سپیدان عصر دیروز سه شنبه مورخ 95/11/19 و در هشتمین روز از دهه پر فروغ فجر، با حضور خانواده شهدا و ایثارگران، اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستانی یادواره  شهید حبیب الله بهزادی تحت عنوان «آبروی محله» در روستای جوبخله از توابع شهرستان سپیدان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار روح الله رستمی فرمانده سپاه ناحیه سپیدان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا . ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: شهرستان سپیدان بر خود می‌بالد که فرزندانش را در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام عزیز فدا کرده است.

وی افزود: تقدیم بیش از صدها شهید والا‌مقام و صدها رزمنده و جانباز و آزاده از دیگر افتخاراتی که این شهرستان داشته و در کارنامه پر افتخار خود بر این دلاورمردی و شجاعت به ثبت رسانده است.

سرهنگ رستمی گفت: اگر امروز اقتدار و صلابت نظام را به نظاره می‌نشینیم و با افتخار از کشور و میهن خود سخن به میان می‌آوریم و ابرقدرت‌ها را در مقابل خواست و اراده ملت خود به زانو در می‌آوریم همه به برکت خون شهدا و ایثارگرانی است که با گذشت از جان آن را تقدیم ملت ولایتمدار خود کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا سرمایه‌ وجودی کشور ما هستند و تا زمانی که راه و آرمان و هدف آن در این کشور زنده است هیچ ابرقدرتی نخواهد توانست چشم طمعی به این نظام و انقلاب داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان گفت: این ظلم بزرگی در حق شهدا و ایثارگران بوده که فکر کنیم خوب بودن آن‌ها به مقتضیات زمانی وابسته بود.

رستمی یادآور شد: در طول تاریخ جدال حق و باطل وجود داشت و در دوران دفاع مقدس، شهدا با تشخیص صحیح، راه حق را از باطل برگزیدند و با تقدیم جان از آرمان‌های نظام اسلامی و انقلاب شکوهمند خود دفاع کردند.

وی افزود: تشخیص حق از باطل وظیفه‌ای است که امروز ما با درایت و هوشیاری و بصیرت باید آن را برگزینیم و در مسیر صحیح خود به کار گیریم.

در ادامه مراسم امام جمعه سپیدان ضمن تبریک ایام دهه فجر به فجر آفرینان و خانواده شهدا، با بیان اینکه اسم آبروی محله برای برگزاری چنین مراسمی اسم زیبایی است؛ اظهار داشت: شهدای ما فراتر از آبروی محله، آبروی کشور و ملت شدند. وی تصریح کرد: وظیفه من و شما ها این است که علم عزت و اقتدار که ما حصل قطره قطره خون شهدا است را  با اقتدار حفظ کنیم.

سید عبدالرحمن موسوی انور دستاوردهای انقلاب اسلامی را مدیون ایثارگری شهداء و خانواده های شهدا دانسته و با تاکید بر اینکه شهید کسی است که خالصا و مخلصا لله جان خود را تقدیم خدا کرده باشد؛ خاطر نشان کرد: هر کسی برای خواست خدا قدم بردارد آبرو پیدا می کند، خون شهدا سبب آبروی بزرگی برای ما در دنیا شده است. وی با بیان اینکه شهدا خودشان را هزینه راه خدا کردند؛ تصریح کرد: ساختار جمهوری اسلامی نتیجه ایثارگری ها و مجاهدت های شهدا است که در دهه فجر و ۲۲ بهمن به وسیله تفکر الهی و ابراهیم گونه حضرت امام (ره)، به پشتوانه ملت و اهداء خون شهدا طراحی شد و امروز یک درخت تنومندی شده که شاخ و برگ آن از منطقه خاورمیانه فراتر رفته و ریشه های آن به اعماق زمین رفته است.

امام جمعه سپیدان با اشاره به آیات قرآنی، نظامی را که مقابل انبیاء و نظام اسلامی ایستاده، نظام طاغوت خواند و افزود: جمهوری اسلامی استمرار و تدام نظام و حرکت انبیاء بود. وی تصریح کرد: با توجه به مشکلات عدیده که به خاطر ضعف مدیریتی در جامعه وجود دارد؛ حضور آحاد مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب نشان از عشق و علاقه به نظام و انقلاب است. موسوی انور تاکید کرد: صاحبان این نظام مسئولین و وزرا نیستند. صاحبان این نظام فقرا، مستضعفین و همین مردم روستا ها هستند که گاهی اوقات هم نادیده گرفته می شوند.

موسوی انور در بخش دیگری از سخنان خود اطاعت محض از خدا، رسول و ولیش را سبب رستگاری خواند و افزود: پیام ۹۹ درصد از وصیت نامه شهدا اطاعت بی چون و چرا و محض از ولی فقیه در دوران غیبت ولی خدا است. وی با تاکید بر اینکه کسانی که می خواهند دم از شهدا بزنند، کسانی که می خواهند در مسیر شهدا حرکت کنند، کسانی که می خواهند پرچم شهدا را روی دوش حمل بکنند، راهی جز اطاعت محض از ولی فقیه ندارند! تصریح کرد: راز موفقیت و اقتدار ایران اسلامی از منظر شهداء، امام و حتی دشمنان در سایه ولی میسر است و لا غیر!

امام جمعه شهرستان سپیدان نظام جمهوری اسلامی را بعد از حرکت انبیاء و حکومت پیامبر اسلام بزرگترین ساختار و حکومت اسلامی دانست و افزود: ساختار اسلامی که حضرت امام (ره) آن را اسلام ناب محمدی خواند امروز بزرگترین ساختار و حکومت محسوب می شود. وی تصریح کرد: تنها نظامی که نجات دهنده دنیا است نظام اسلامی مبتنی بر تفکر شیعه امیر المومنین علیه السلام است که امروز ام القری و مهدش، ایران اسلامی است.

کفر بیرون و مکر درون از دشمنان نظام جمهوری اسلامی هستند! این نکته ایی بود که امام جمعه سپیدان در توضیح آن بیان داشت: اولا از این مهم غافل نشوید و ثانیا آبرویی شوید برای شهدایی که به ما آبرو دادند.

در پایان مراسم هدایا و لوح سپاسی به رسم دلاورمردی های شهید بهزادی به خانواده معظم این شهید والامقام اهداء گردید.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: