کد خبر: ۱۰۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
متن پیام حفاظت اطلاعات سپاه عشایرفارس به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین والفجر8
حفاظت اطلاعات سپاه عشایرفارس به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین والفجر8 پیامی را صادر نمود
بسم الله الرحمن الرحیم
یکی از سرمایه های گرانقدر هرملتی تاریخ آن ملت است،چه این تاریخ حاکی از شکست یا پیروزی باشد.بزرگترین ثمره هرتاریخی نیز عبرت های آموزنده آن است که می تواند اندوخته ی ارزشمند برای نسل های آینده باشد. از صحنه های برجسته تاریخ سرزمین ما که سرشار از عبرت و ارائه الگو است مقوله دفاع مقدس می باشد.
عملیات غرورآفرین والفجر8 در20بهمن 1364 یکی از صفحات برجسته جنگ تحمیلی بود که با رشادت رزمندگان اسلام و با رهبری امام (ره) و شجاعت فرماندهان دلیر برای همیشه درتاریخ درخشان دفاع مقدس نمودار شد.
دراین عملیات رزمندگان توانستند با رعایت اصول و جوانب حفاظتی الگویی فاخر را ازخود برجای بگذارند.
اکنون با توجه به شرایط حساس منطقه وجهان و دشمنی دشمنان تا بن دندان مسلح و خطرناک و از طرفی فعالیت گروه های معاند و معارض درخارج از مرزها وعوامل نفوذی درداخل بایستی آحاد کارکنان به اصول حفاظتی درفعالیت های خود بیش از پیش اندیشیده و عمل نماییم تا آیندگان نیز با مرور حوادث این روزهای انقلاب و کشور ،از تعهد و هوشمندی پاسداران درجنگ نرم به وجد آمده و اقدامات امروز ما را سرلوحه عمل خویش قراردهند وما نیز درپیشگاه الهی سرافراز از انجام تکلیف خویش بر خود ببالیم.

به همین مناسبت حفاظت اطلاعات ناحیه بسیج عشایرفارس ، این روز را به همه آحاد کارکنان و بسیجیان دلاور ناحیه عشایرفارس تبریک عرض می نماید.   
نام:
ایمیل:
* نظر: