کد خبر: ۱۰۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
در سالن غدیر سپاه اقلید برگزار شد:
همزمان با دهه مبارک فجر ، نشست امر به معروف و نهی از منکر با حضور فرمانده سپاه اقلید،فرماندهان ،دبیران و سرشبکه های امر به معروف ناحیه،حوزه های محلات و اقشار در سالن غدیر سپاه اقلید برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و  تبلیغات  سپاه اقلید،همزمان با دهه مبارک فجر ، نشست امر به معروف و نهی از منکر با حضور فرمانده سپاه اقلید،فرماندهان ،دبیران و سرشبکه های امر به معروف ناحیه،حوزه های محلات و اقشار در سالن غدیر سپاه اقلید برگزار شد.

 در ابتدا سرهنگ زارعی فرمانده سپاه اقلید ضمن خیر مقدم به بسیجیان حاضر و برادر مهدوی دبیر قرار گاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه فجر، به بیان مطالبی در خصوص این جلسه و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر پرداختند.

 در ادامه برادر مهدوی در خصوص شبکه رضویون و شورای امر به معروف و نهی از منکر و وظایف و ماموریت های ابلاغی تاکید کردند و از  بسیجیان حاضر (دبیران و سرشبکه ها)سئوالاتی در مورد ساختار و ماموریت و هدف امر به معروف در پایگاه پرسیدند  ایشان در ادامه به بیان مطالبی در خصوص شیوه های امر به معروف و نهی از منکر پرداخته و اهمیت فوق العاده نقش خانواده و تحکیم آن در پاکسازی جامعه از منکرات و روی آوردن به معروفات بیان نمودند. در پایان بسیجیان حاضر سئوالاتی از بردار مهدوی پرسیده و جواب های دریافت کردند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: