کد خبر: ۱۰۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد گفت:
در نبرد امروز لازم و ضروری است که دشمن را بهتر از قبل بشناسیم زیرا دشمن با برنامه ریزی های دقیق می خواهد امید را، انگیزه را، بیداری و هوشیاری را، خانواده را از ما بگیرد. و برای رسیدن به اهداف پلید و خبیثانه خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و از هر ابزار و روشی بهره می برد.
حجت الاسلام حسن صادقی در جمع دانش آموزان دختر عنوان کرد: تاریخ بشر همراه بوده است با نبرد حق و باطل و خواهد بود. و دختران ما می بایست بدانند و از خود بپرسند که نسل دیروز آنها در انقلاب و دفاع مقدس و دیگر صحنه های انقلاب اسلامی چه نقشی ایفا کرده اند و امروز، آنها در این نبرد و تهاجم همه جانبه که «جنگ نرم» نام گرفته است چه نقش، مسئولیت و رسالتی را بر عهده دارند. نهضت دخترانه ما زنده ایم گامی اندک در همین راستا می تواند باشد.

دشمن می خواهد امید را، انگیزه را، بیداری و هوشیاری را و خانواده را از ما بگیرد

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد گفت: در نبرد امروز لازم و ضروری است که دشمن را بهتر از قبل بشناسیم زیرا دشمن با برنامه ریزی های دقیق می خواهد امید را،  انگیزه را، بیداری و هوشیاری را، خانواده را از ما بگیرد. و برای رسیدن به اهداف پلید و خبیثانه خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و از هر ابزار و روشی بهره می برد.

دشمن می خواهد امید را، انگیزه را، بیداری و هوشیاری را و خانواده را از ما بگیرد
 
وی ابراز داشت : مطالعاتی که امروز در زمینه اثرات رسانه های دیداری و شنیداری بویژه عکس، فیلم و موسیقی صورت گرفته بیانگر این مطلب است که دشمن جهت تسخیر اذهان و افکار نسل نوجوان و جوان به کلام ساده اکتفا نمی کند و برنامه دارد. پس جوان و نوجوان ما به استناد آیه قرآن کریم که می فرماید" فلینظر الانسان الی طعامه"( پس انسان به غذایی که استفاده می کند نظاره کند) باید حواسش باشد که هر سخن، تصویر، موسیقی و... را به روح و روان خود تزریق نکند و به خورد آن ندهد.

دشمن می خواهد امید را، انگیزه را، بیداری و هوشیاری را و خانواده را از ما بگیرد

حجت الاسلام حسن صادقی در پایان نیز به دختران یادآور شد که فضاهای مجازی امن نیستند و تقوا را در این فضاها رعایت کنیم تا آسیب هایمان کمتر و جامعه و خانواده ای سالم تر داشته باشیم و دشمن قسم خورده خود را ناکام بگذاریم. 


نام:
ایمیل:
* نظر: