جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۲۵:۰۴
کد خبر: ۱۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۲
اسراييل با سوء استفاده از زن‌ها سعي بر آن دارد چهره زشت و کريه ارتش خود را تغيير داده و تا حدودي از اعمال شنيع و کثيف سربازان خود ذهن‌ها را منحرف کرده و به جنايات وحشيانه‌اش ادامه دهد.
مدتي پيش، در اقدامي جنجال‌برانگيز، تعدادي از سربازهاي زن‌ ارتش رژيم صهيونيستي در حالي تصاويري نيمه‌-برهنه از زمان خدمت خود در پايگاه‌ نظامي را در شبکه‌هاي اجتماعي منتشر کردند که با واکنش‌هاي فراواني در محافل خبري جهان روبرو شد. انتشار اين تصاوير که خشم مقامات صهيونيست را به همراه داشت باعث شد دسترسي سربازهاي صهيونيست به شبکه‌هاي اجتماعي محدود شود.

اما همين افراد تنها بعد از يک هفته و بعد از اينکه به‌اصطلاح تنبيه شدند، تصاوير زننده‌تري منتشر کردند و با انتشار ويدئويي زننده برگ ديگري از فساد اينبار از نوع اخلاقي را در ارتش صهيونيست‌ها به نمايش گذاشتند.

اين اقدام هم با سر و صداي محافل خبري رژيم صهيونيستي و مقامات اين رژيم مواجه شد که تهديد به تنبيه افراد خاطي کردند، اما در نهايت هيچ اقدامي عملي براي جلوگيري از رفتار سربازهاي زن ارتش گرفته نشد.

با توجه به تحليل‌ها و بررسي‌هاي انجام شده که در زير به آن‌ها اشاره خواهد شد، به نظر مي‌رسد اين بار نيز رژيم صهيونيستي برنامه‌اي براي سوء استفاده از زن‌ها در پيش دارد.

سوء استفاده رژيم صهيونيستي از ويژگي‌هاي خاص زن‌ها امري به دور از انتظار به نظر نمي‌رسد. چندي پيش باشگاه خبرنگاران با انتشار گزارش‌هاي تحت عنوان " معروف‌ترين زن جاسوس اسراييل زن تن‌فروش اسراييلي کيست؟" و "شب‌هاي تل‌آويو چگونه سپري مي‌شوند؟" از رسوايي‌هاي گسترده صهيونيست‌ها در سوء استفاده از زنان منتشر کرد.

در گزارش اشاره شده، به سوء استفاده موساد، سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي از ويژگي‌هاي خاص زن‌ها در عمليات‌هاي محرمانه جاسوسي خود براي نيل به اطلاعات طبقه بندي شده پرداخته شد.

باشگاه خبرنگاران در گزارش ديگري قصد دارد به دلايل استفاده رژيم صهيونيستي از زن‌ها در ارتش خود و انتشار تصاوير آن‌ها در مجلات ضد اخلاقي و همچنين ميزان آزار و اذيت‌هاي جنسي در ارتش اين رژيم بپردازد.

همان‌گونه که گفته شد، اقدامات غير اخلاقي اخير "سربازهاي زن ارتش رژيم صهيونيستي" با واکنش بسياري از رسانه‌هاي غربي روبرو شد، به‌طوري که برخي از آن‌ها اقدام زننده "زن‌هاي صهيونيست" را مورد تمسخر قرار داده و آن را موجب رسوايي ارتش اسراييل دانستند.

روزنامه انگليسي The Sun، با انتشار تصاوير اين زن‌ها با تيتري درشت نوشت: نوار غزه!

اين روزنامه در گزارش خود ضمن اشاره به رفتار زننده و غير متعارف سربازهاي اسراييلي، مقامات رژيم صهيونيستي را مورد تمسخر قرار داده و مي‌نويسد، ارتش اسراييل کنترلي روي سربازهاي جوان خود نداشته و نمي‌‌تواند آن‌ها را آنگونه که بايد تربيت کند.

اما به نظر مي رسد انتشار تصاوير زننده سربازهاي زن ارتش اسراييل تنها به عکس‌هاي آماتور داخل پادگان‌هاي نظامي اين رژيم محدود نمي‌شود، بلکه اين کار امري پذيرفته شده در ميان صهيونيست‌ها بوده است، به‌طوري که بارها تصاوير زننده و اغواکننده سربازهاي زن صهيونيستي روي جلد معروف‌ترين مجلات آمريکايي رفته است.

همکاري مجلات غيراخلاقي آمريکايي با ارتش رژيم صهيونيستي

در سال 2007، يک مجله آمريکايي که ويژه بوالهوسي‌هاي مردان بوده و تصاوير زننده و غير اخلاقي را منتشر مي‌کند، در اقدامي تامل‌برانگيز 5 صفحه کامل آن نسخه و جلد مجله خود را به سربازهاي زن اسراييلي اختصاص داد؛ تصاويري بسيار اغواکننده که باعث مي‌شد، مخاطب، چهره کريه رژيم صهيونيستي را به فراموشي سپرده و به نيمه ديگري از اين ارتش خونخوار توجه کند.

مجله آمريکايي مذکور، روي جلد نسخه منحصرا اسراييلي خود مي‌نويسد: آيا "شهوت بر انگيزترين ارتش دنيا" به اسراييل تعلق دارد؟


اما به نظر مي‌رسد پشت پرده انتشار چنين تصاوير اغواکننده‌اي از زن‌هاي ارتش اسراييل چيزهاي ديگري باشد که در ادامه به آن مي‌پردازيم.

به گزارش پايگاه تحليلي adbusters، تصاوير غير اخلاقي سربازهاي زن اسراييلي، بنا به درخواست کنسول رژيم صهيونيستي در نيويوک منتشر شده بود.

براساس اين گزارش، سرکنسول صهيونيست‌ها در نيويورک معتقد است انتشار تصاوير برهنه زن‌هاي ارتش اسراييل در چنين مجلات باعث مي‌شود دنيا چهره زمخت و زشت دژخيمان صهيونيستي و مسئله اشغال فلسطين و بمب‌هاي خوشه‌اي را که بر سر مردم غزه فرو مي‌ريزد را فراموش کرده و چهره‌اي زيبا از اين رژيم در ذهن خود داشته باشند.

ديويد سارانگا، سخنگوي کنسول رژيم صهيونيستي در نيويورک مي‌گويد: وقتي مردم به اسراييل نگاه مي‌کنند، آن را جنگجو و  متخاصم مي‌بينند. مجله آمريکايي مورد نظر، از علاقه مخاطبان خود به مسائل جنسي آگاه است و به همين دليل دخترهاي اسراييلي را در عکس روي جلد مجله خود قرار مي‌دهد. 

دو تصوير متفاوت از ارتش رژيم صهيونيستي

روزنامه آمريکايي نيويورک‌تايمز در سال 2009 به بررسي سايت‌هاي ارتش رژيم صهيونيستي پرداخت.

بنا بر اين گزارش، ارتش اسراييل سعي مي‌کند تا دو چهره از خود نشان دهد. يکي به مخاطب داخلي و ديگري به مخاطب خارجي. به همين دليل IDF (ارتش رژيم صهيونيستي) وب‌‌سايتي دو زبانه دارد؛ يکي به زبان عبري و ديگري به زبان انگليسي.

نسخه‌هاي انگليسي و عبري سايت ارتش اسراييل کاملا از هم متفاوت هستند. بنري که در بالاي صفحه انگليسي قرار دارد يک سرباز زن اسراييلي را نشان مي‌دهد در حالي که صفحه اصلي سايت عبري،‌ سربازي را نشان مي‌دهد که در حال دعا خواندن است.





نيويورک‌تايمز در ادامه به دليل اين اقدام رژيم صهيونيستي اشاره کرده و مي‌نويسد: وب‌سايت انگليسي زبان IDF به اين دليل از تصاوير زن‌ها استفاده مي‌کند که بتواند چهره مناسبي از خود روي مخاطب بين‌المللي ترسيم کند.

اما تصويري که در نسخه عبري مشاهده مي‌شود، مردي است که در حال دعا خواندن بوده و با اين کار،  سعي مي‌کند که روي مخاطاب داخلي تاثير بگذارد که سربازها در جنگ به دعا و راز و نياز مشغول هستند.

استفاده از سربازهاي زن براي کسب اطلاعات از جوانان عرب

مقامات امنيتي حماس به جواناني که در نوار غزه زندگي مي‌کنند هشدار داده‌اند تا در دام يگان "Karakal" اسراييل که از زن‌ها تشکيل شده است نيفتند.

بنابراين گزارش، سربازان زن اين يگان هنگامي که جوانان از شهرهاي نزديک، به مرز نوار غزه نزديک مي‌شوند با انجام کارهاي اغواگرانه آن‌ها را فريب مي‌دهند.

در عملياتي به نام گربه‌هاي بيابان، سربازهاي زن اسراييلي با نشان دادن بدن خود تلاش مي‌کردند جوانان فلسطيني را ترغيب کنند. در اين حال شماره تلفن فرد را گرفته و از اين طريق با او رابطه برقرار مي‌کنند.

حضور زن‌هاي سرباز در فيس‌بوک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم به نقل از هاآرتص، "ارتش اسرائیل یگان ویژه‌ای را ایجاد کرده تا سربازان را با جدیدترین ابزار و فناوری‌ها برای زیرنظر گرفتن اوضاع در کشورهای عربی آشنا کند".

بر اساس این گزارش، اطلاعات نظامی اسرائیل از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی فیس بوک و توئیتر، برای آشنا شدن سربازان زن اسرائیلی با جوانان عرب استفاده می کند، تا ارتش اسرائیل بتواند از این راه با این جوانان ارتباط پیدا کند.

هاآرتص نوشت: هدف از این اقدام سقوط جوانان عرب در باتلاق مزدوری و جاسوسی است.

به نوشته این روزنامه، این یگان موظف است انقلاب‌ها در کشورهاي عربی را زیر نظر بگیرد. در اين نوع جاسوسي سربازان زن و مرد که به زبان‌های عربی و فارسی آشنا هستند، به صورت 24 ساعته تحولات خاورمیانه را زیر نظر می‌گیرند و تلاش می‌کنند مزدوران جدیدی را به کار گیرند".

هاآرتص تأکید کرد: "هنگامی که یک عضو توئیتر یا فیس‌بوک شناسایی شد، یکی از افسران بررسی این فرد را آغاز کرده و تشخیص می‌دهد که از چه راهی می‌توان او را به ورطه جاسوسي انداخت. هدف از این اقدامات تأثیر بر آینده انقلابها در کشورهاي عربی از طریق ایجاد آشوب بین کاربران، و فتنه انگیزی بین آنها است".

زنان ارتش اسراييل به آزار و اذيت اسراي فلسطيني مي‌پردازند

سال گذشته تصاويري از زن‌هاي ارتش اسراييل منتشر شد که اسراي فلسطيني را مورد تمسخر قرار مي‌دهند. يکي از سربازهاي زن اسراييل عکس‌هايي را در آلبومي به نام بهترين سال‌هاي زندگي من منتشر کرد که باعث خشم جهاني از رفتار صهيونيست‌ها با فلسطيني‌ها شد.



دوبرابر شدن افزايش تجاوزهاي جنسي در ارتش اسراييل

در حالي که سربازهاي زن اسراييلي، مبادرت به انتشار تصاوير غير اخلاقي خود در شبکه‌هاي اجتماعي مي‌کنند، ميزان تجاوز‌هاي جنسي نيز در حال افزايش است.

پايگاه صهيونيستي هاآرتص به تازگي گزارشي مبتني بر افزايش خشونت‌هاي جنسي در ارتش اسراييل منتشر کرده و مي‌نويسد جرايم جنسي در ارتش اين رژيم موسوم به IDF‌ دو برابر شده است.

بنابر گزارش سازمان‌هاي نظامي اسراييل تعداد جرايم مرتبط با آزار جنسي از سال 2011 به دو برابر رسيده است. در حالي که در سال 2011 چهارده مورد تجاوز جنسي در اين ارتش گزارش شده بود، اما اين تعداد در سال 2012 به 27 مورد رسيده است. همچنين در سال‌هاي 2010 و 2009، به ترتيب 20 و 26 مورد گزارش شده است.

به گفته مسئول امور زنان IDF، در سال 2011 صدها شکايت مرتبط با سوءاستفاده جنسي گزارش شده است که عمدتا فيزيکي و لفظي بوده‌اند.

در سال 2012، 3 سرباز زن به مقامات خود گزارش دادند که به شدت تحت تجاوز قرار گرفته‌اند.

يکي از جدي‌ترين جرايم جنسي که سال گذشته در ارتش اسراييل گزارش شد، مدرسه آموزشي نيروي هوايي رژيم صهيونيستي بود. اين مورد در ماه سپتامبر عمومي شد. سه مربي آموزشي اين مدرسه به جرم تجاوز به دانش‌آموزان دستگير شدند.

در ماه‌هاي اخير نيز يک پزشک ارتش اسراييل متهم به تجاوز جنسي شده است.

حرف‌هاي رکيک افسران اسراييلي به زن‌هاي سرباز

به گزارش روزنامه صهيونيستي هاآرتص، افسران آموزشي رژيم صهيونيستي در هنگام آموزش زن‌هاي اسراييلي به‌ آن‌ها ناسزا گفته و از کلمات رکيک زننده استفاده مي‌کنند.

برهمين اساس کمپيني براي جلوگيري از اهانت‌ افسرهاي اسراييلي به سربازان زن ايجاد شده است. پیش از این نیز در ارتش رژيم صهيونيستي کمپین‌های داخلی علیه آزار و اذیت جنسی اجرا شده است ولی این کمپین که عنوان "فضای محترمانه خدمت" را به خود اختصاص داده است، سربازان و فرماندهان درجه پایین را مورد هدف قرار داده و به نوعی تهاجمی‌تر به حساب می‌آید.

کمپین شامل فیلم انیمیشنی به مدت یک دقیقه می‌شود و سربازی را نشان می‌دهد که با افتخار تعریف می‌کند چگونه با کلمات زننده که معانی جنسی دارند با سربازان دختر در پادگان صحبت می‌کرده، در ادامه فیلم نیز سرباز از کلماتی استفاده می‌کند که به روابط جنسی اشاره می‌کند تا اینکه در آخر فیلم معلوم می‌شود چه اتفاقی برای او افتاده است و چطور مقصر شناخته شده و مایه خجالت خانواده و سربازان پادگان شده است.

تجاوزهاي عاطف زاهر رئیس واحد نیروی اقلیت‌ها در وزارت دفاع اسرائیل

زاهر افسر بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی است که با ده‌ها دختر جوانی که سه سال دوره خدمت نظامی اجباری خود را زیر دست او گذرانده‌اند تجاوز کرده است اما اکنون وی به تجاوز به ۹ مورد متهم است زیرا ده‌ها نفر دیگر از ترس به پایان نرسیدن خدمت اجباری آنان سکوت کرده‌اند.


وی دختران سرباز را از روزهای اول سربازی برای خود تعیین می‌کرد ولی زمانیکه در رسیدن به یک دختر به دلیل استنکاف باز می‌ماند متوسل به راه‌های عجیب می‌شد که از جمله آن استفاده از دختران سرباز دیگری بود که در اواخر دوران سربازی خود بودند و آنان را مامور می‌کرد تا با قربانی جدید صحبت و وی را متقاعد کنند زیرا در غیر این صورت سرباز مورد نظر نمی‌توانست دوره سربازی سه ساله خود را با موفقیت طی کند.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که زاهر 46 ساله تاکنون به 9 مورد تجاوز که اسناد آن‌ها موجود و در فاصله سال‌های 2007 تا 2011 اتفاق افتاده متهم شده است.

مدارک و اسناد بيشتري از رسوايي‌هاي ارتش رژيم صهيونيستي موجود است که در گزارش‌هاي بعدي به آن‌ها اشاره خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: