جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۴۲:۵۸
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۰۱۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
امام جمعه صدرا در جلسه شو رای اداری این شهر گفت: ما در خصوص حقوق مردم با کسی شوخی نداریم، مردم صدرا با وجود این همه مشکل بیچاره شدند.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل از شیرازه;جلسه شورای اداری شهر صدرا با حضور نمایندگان مجلس و مسئولان این شهر جهت رفع مشکلات شهر صدرا برگزار شد.

حجت الاسلام حسین نژادیان امام جمعه شهر صدرا در این جلسه گفت: برخی از مسوولان در خصوص طرح ها و پروژه ها حرف هایی می زنند، امّا مردم چیز های دیگری می بینند.

وی ادامه داد: در خواست ما از مسوولان این است که کاری کنند که تکلیف شهر صدرا مشخص شود، ما چقدر باید بنشینیم و فقط حرف بزنیم و جلسه برگزار کنیم، این در حالی است که برخی می خواهند این گونه القاء کنند که وضعیّت شهر صدرا بحرانی نیست، حضور 12 هزار دانش آموز با 16 مدرسه که حتی نماز خانۀ آن هم تبدیل به کلاس درس شده بحران نیست؟


حجت الاسلام حسین نژادیان افزود: ما دست مدیر دلسوز و صادق انقلابی را از هر جناحی که باشد می بوسیم و با کسی دعوای شخصی نداریم.

امام جمعه صدرا تصریح کرد: اگر در خطبه های نماز جمعه نیز چیزی می گوییم، برآیند نظرات مردم است، از اینکه کسی بخواهد جو سازی کند کاری پیش نمی رود، چرا که حواس مردم ما جمع است.

وی با انتقاد از عقب افتادن زمان اجرایی برخی پروژه ها و با افتتاح ناقص پروژه ها اظهار داشت: در خصوص وضعیّت راه صدرا تا کنون چندین بار صحبت شده؛ مگر انجام مطالعات راه چقدر کار دارد که هنوز انجام نشده است.

حجت الاسلام حسین نژادیان ادامه داد: سال گذشته پاسگاه انتظامی شهر صدرا افتتاح شد اما تا کنون حتی یک صندلی هم در آن نگذاشته اند.

امام جمعه صدرا خاطر نشان کرد: در موردی دیگر مسجدی را افتتاح کردند و قیچی را برای این کار دست بنده دادند که هنوز این مسجد نه گاز دارد و نه فاضلاب و مردم در عذاب هستند.

وی خواستار توضیح در مورد هزینۀ درآمدهای حاصل از فروش املاک این شهر از جانب شرکت عمران صدرا شد و گفت: ما در خصوص حقوق مردم با کسی شوخی نداریم، مردم صدرا بیچاره شدند با وجود این همه مشکل، این ها چه حسابی روی مردم می کنند؟ چرا دائم در مصاحبه ها به مردم وعده می دهند؟ درخواست ما این است که به جای مصاحبه و جلسه، وعده و وعید؛ یک جلسۀ مشترک گذاشته و در خصوص این موارد گزارش داده شود.

حجت الاسلام حسین نژادیان پیرامون واریز درآمد حاصل از فروش املاک و زمین های صدرا به خزانۀ ملّی اظهار داشت: مگر زمین ها و املاک صدرا مانند نفت، گاز و معادن جزو انفال است که همۀ مردم کشور در آن شریک باشند؟ از سوی دیگر باید مشخص شود آیا این که 80 درصد از این درآمدها باید به شهر بازگردد صحّت دارد یا نه؟

امام جمعه صدرا اظهار داشت: البته من مطمئن هستم که این پول به شهر باز نمی گردد و قول می دهم 80 درصد که هیچ حتی اگر 50 درصد آن هم باز می گشت با مدیریّتی خوب می شد تمامی مشکلات زیرساختی شهر را حل کرد.

وی ادامه داد: من با کسی دعوای شخصی ندارم امّا اگر مدیری بلد نیست از ظرفیّت نمازجمعه استفاده کند تقصیر من نیست البته برخی حرف ها هست که بعضی مدیران به دلیل وابستگی به دولت نمی توانند عنوان کنند امّا من می توانم این موارد را عنوان کنم، بحث ما مربوط به بیت المال و حق الناس است.

امام جمعه صدرا در پاسخ به مدیریّت شرکت عمران صدرا که گفته بود:«چرا همۀ مدیران به من حمله می کنند ؟» گفت: مگر همه دشمن شما هستند؟ مطالبات بنده همه خواستار مردم است.

حجت الاسلام حسین نژادیان با اشاره به اینکه حادثه پلاسکو هشدار به همه مسوولان است، گفت: بیمارستان سوانح سوختگی در صدرا است اما اگر اتفاق در شهر رخ داد چگونه می شود با این راه دسترسی و ترافیک سوختگان را نجات داد؟

وی اضافه کرد: برخی از استان ها در طول 37 سال انقلاب موفق شدند اعتبارات خوبی بگیرند و خودشان را جلو بیاندازند که باید با این اتفاق برای فارس هم رخ دهند.

امام جمعه صدرا خواهان برگزاری جلسه ای با حضور نمایندگان استانداری، فرمانداری و سازمان بازرسی، ادارۀ اطلاعات، شرکت عمران، شهرداری و شورای اسلامی شهر صدرا و همچنین نمایندگان محترم مردم شهرستان شیراز در مجلس شورای اسلامی به صورت غیر علنی شد تا مشکلات شهر صدرا به صورت شفّاف مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: نظام مقدّس جمهوری اسلامی با زحمت به ثمر رسیده است و اگر مردم نبودند این نظام به ثمر نمی رسید بنابراین لازم است تا برای مردم کارهایی انجام شود تا از نظام رضایت داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: