جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۵۰:۱۶
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۰۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: راهپیمایی 22 بهمن نیز با حضور همه مردم با اندیشه‌های مختلف برگزار می‌شود و گلایه های مردم از دولتمردان در حضور آنان در صحنه‌های حساس تاثیری ندارد.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل از شیرازه، حجت‌الاسلام محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، پیش از ظهر امروز در نشست خبری با حضور خبرنگاران رسانه‌های جمعی که در دفتر این شورا برگزار شد، گفت: راهپیمایی 22 بهمن در فارس 10 صبح آغاز می‌شود و با توجه به اهمیت نماز جمعه تمام راهپیمایی‌ها به نماز جمعه ختم خواهد شد.

وی در ادامه افزود: راهپیمایی در شیراز از مسیر فرعی میدان شهدا، خیابان کریمخان زند، میدان امام حسین (ع)، خیابان انقلاب، چهار راه 15 خرداد و مسیر دوم شامل میدان آزادی، خیابان آزادی، میدان امام حسین(ع)، خیابان انقلاب و چهار راه شهدای 15 خرداد مردم تجمع کرده و راهپیمایی از مسیر لطفعلی خان زند، چهار‌راه خیرات، چهار‌راه مشیر، خیابان پیروزی، خیابان شهید دستغیب ادامه یافته و به حرم احمد بن موسی(ع) ختم می‌شود.

حجت‌الاسلام رضایی اظهار داشت: در مسیر راهپیمایی امکاناتی همچون ایستگاه استراحت برای سالمندان و افراد دارای مشکل جسمی در نظر گرفته شده و غرفه‌های فرهنگی برای نوجوانان و کودکان برگزار می‌شود تا برداشت خود را از انقلاب در قالب شعر، نقاشی و مسابقه ابراز کنند.

وی ادامه داد: راس ساعت 11:20 دقیقه مراسم پایانی آغاز می‌شود و سخنرانی وزیر دادگستری و قطعنامه پایانی در مراسم 22 بهمن امسال شیراز پیش‌بینی شده است، ابراز کرد: بعد از 38 سال که از پیروزی انقلاب می‌گذرد از چهار شعار اصلی «استقلال، آزادی، جمهوری سلامی» عدول نشده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: تمام برنامه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بر مبنای همین شعار است و در کنار اسلامیت بحث جمهوریت به صورت برجسته دیده می‌شود.

وی ادامه داد: استقلال فرهنگی، نظامی و سیاسی هم به صورت شفاف و روشن محقق شده و همه اینها به واسطه دین اسلام و مکتب نجات‌بخش شیعه جهت‌دهی می‌شود.

حجت‌الاسلام رضایی با تاکید بر این که روز 22 بهمن روز تولی و تبری است، ادامه داد: ما در روز 22 بهمن نسبت به ارزش‌های امام و شهدا تولی و نسبت به بیگانگان و استکبار تبری داریم و امروز هم اگر مردم پس از سه دهه همچنان حمایت خود را از نظام اعلام و از استکبار و صهیونیسم ابراز برائت می‌کنند به سبب اعتماد به نظام است.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم در 22 بهمن جواب دندان‌شکنی به غربی‌ها و آمریکا می‌دهند و تا دشمنان بینند ملت بر میثاق خود با ولایت استوار است و تغییرات در نظام آمریکا هیچ اثری بر اعتقادات ملت ما ندارد.

حجت‌الاسلام رضایی یادآور شد: شعار ما در برنامه‌های دهه فجر همدلی و اتحاد در استان بود و با همین فضا راهپیمایی 22 بهمن نیز با حضور همه مردم از نگاه‌ها و اندیشه‌های مختلف برگزار می‌شود و گلایه‌های مردم از دولتمردان در حضور آنان در صحنه‌های حساس تاثیری ندارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در پایان گفت: در ارزیابی‌هایی که صورت می‌گیرد هر سال جمعیت شرکت‌کنندگان و راهپیمایان بیشتر از سال‌های قبل است و این بیش از نسبت افزایش جمعیت است و نشان می‌دهد مردم اعتقادات و ارزش‌های اساسی را بر مسائل و مشکلات اقتصادی و سیاسی اولویت می‌دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر: