کد خبر: ۱۰۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
حجت الاسلام باقری در نشست بصیرتی
نشست بصیرتی و روشنگری با موضوع « ترویج برترین معروف و مقابله با بدترین منکر مدرسه» در سالن هنرستان فنی و کاردانش دخترانه لامرد برگزار شد.

به گزارش تنویر لامرد، حجت الاسلام محمود باقری، مسئول امور بسیج طلاب ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد عنوان کرد: با توجه به شرایط دنیای امروز و عبور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از تمامی موانع و مشکلات در طول 38 سال پیروزی انقلاب اسلامی، برخی از منکرات جامعه را مطرح نموده و از دانش آموزان درخواست کرد فضای مجازی را فقط سرگرمی و وسیله ای برای پر کردن وقت خود نبینند و تهدیدات آن را جدی بگیرند.

فضای مجازی محیط امنی برای ارائه تصاویر شخصی و خانوادگی نیست

وی بیان کرد: فضای مجازی بهترین فرصت برای من و شما به عنوان مسلمان و شیعه هست که بتوانیم جامعه را به سوی خیر و نیکی دعوت کنیم؛ هر چند دشمن با تمام روش ها و جذابیت ها به دنبال این است که ارزش ها و عقاید و باورهای دینی و مذهبی ما را بگیرد. در دنیای جدید اگر «خود مراقبی» نداشته باشیم و در فضایی که دشمن برای ما طراحی کرده است غوطه ور شویم شک نداشته باشید که بازنده ای بیش نخواهیم بود و وقتی بیدار می شویم که دیگر دیر شده است.

فضای مجازی محیط امنی برای ارائه تصاویر شخصی و خانوادگی نیست

مسئول امور بسیج طلاب ناحیه مقاومت سپاه لامرد ابراز داشت: فضای مجازی محیط امنی برای ارائه تصاویر شخصی و خانوادگی نیست و اگر قرار است در این فضا فعالیت کنیم باید سواد لازم برای اینکار داشته باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: