گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سپیدان اعلام شد:
مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در مناظق مختلف سپیدان اعلام شد.
به گزارش تنویر سپیدان به نقل از مارگون؛ ارودا رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سپیدان با اشاره به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در این شهرستان گفت: مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان سپیدان امسال نیز همانند سال‌های گذشته، همگام و متحد و با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن امسال بیعت مجدد خود را با انقلاب و آرمان‌های الهی امام راحل اعلام می‌کنند.

وی افزود: مسیر راهپیمایی 22 بهمن امسال در شهرستان سپیدان از  مقابل حوزه علمیه برادران آغاز وسپس به سمت میدان میدان ابوالفضل (ع)  ؛ خیابان ترمینال ؛خیابان اداره گاز ؛  میدان مسجد جامع خواهد بود.شروع مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن از ساعت 10 صبح خواهد بود و مراسم ویژه ساعت 11 صبح در میدان مسجد جامع آغاز می شود.

حجت الاسلام  ارودا در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: امسال نیز مانند سال های گذشته راهپیمایی 22 بهمن با حضور باشکوه مردم در شهرستان ولایتمدار سپیدان برگزار می شود.

وی افزود: در راهپیمایی 22 بهمن امسال مردم سپیدان ساعت 9:30 دقیقه صبح در روبروی حوزه علمیه براردران تجمع می کنند و راس ساعت 10 از همان محل مراسم آغاز می شود و با حرکت در خیابان امام (ره)، میدان ابوالفضل(ع)، خیابان اداره گاز به سمت میدان مسجد جامع به پایان می رسد.

وی اضافه کرد: تمهیدات لازم از جمله برپایی ایستگاه های صلواتی، غرفه های فرهنگی و نقاشی و شعر ویژه کودکان پیش بینی شده است.ارودا ادامه داد: برنامه هایی از جمله اجرای سرودهای انقلابی، قرائت قطعنامه درراهپیمایی 22 بهمن برگزار خواهد شد.وی افزود: تمهیدات ترافیکی لازم برای آرامش و رفاه بیشتر مردم در این روز در شهر اردکان پیش بینی شده است.

او با بیان اینکه راهپیمایی امسال 22 بهمن از حساسیت ویژه ای برخوردار است، از آحاد مردم برای حضور و شرکت در این برنامه دعوت کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: