آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون با صدور بیانیه ای به مناسبت 22 بهمن؛
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون با صدور بیانیه ای ضمن دعوت از آحاد و اقشار مردم انقلابی و بصیر ایران به ویژه جنبش دانشجویی برای حضور در جشن 38 سالگی انقلاب و راه پیمایی سراسری و دشمن شکن 22 بهمن ماه، تصریح می کند: در راهیمایی امسال آرزوهای رئیس جمهور امریکا را در زیر گام‌های استوارمان لگدمال خواهیم کرد تا دولتمردان واشنگتن بدانند مردم ایران همان‌گونه که فریب لبخند اوباما را نخوردند، هراسی از بلوف‌های ترامپ نیز ندارند.

به گزارش "تنویر"، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون با صدور بیانیه ای ضمن دعوت از آحاد و اقشار مردم انقلابی و بصیر ایران به ویژه جنبش دانشجویی برای حضور در جشن 38 سالگی انقلاب و راه پیمایی سراسری و دشمن شکن 22 بهمن ماه، تصریح می کند: در راهیمایی امسال آرزوهای رئیس جمهور امریکا را در زیر گام‌های استوارمان لگدمال خواهیم کرد تا دولتمردان واشنگتن بدانند مردم ایران همان‌گونه که فریب لبخند اوباما را نخوردند، هراسی از بلوف‌های ترامپ نیز ندارند.

در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی آتشی بود بر خرمن استبداد داخلی و استکبار جهانی. انقلاب اسلامی حرکتی است مبتنی بر آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) که زمانی پا به عرصه جهانی گذاشت که در جهان آن روز همه چيز تنها در پارادايم دوقطبي ليبراليسم - كمونيسم به رهبري امريكا و شوروي قابل فهم و تحليل بود.

این بیانیه می افزاید: انقلاب اسلامی يک تحفه الهي و هديه‌غيبي بود که از جانب خداوند منان بر اين ملت مظلوم غارت‌زده عنايت شد و و با شعار" نه شرقي، نه غربي، جمهوري اسلامي" به معناي نفي هر دو گفتمان چپ و راست متداول آن روز دنيا را استراتژی خود قرار داد و به جنگ با دو ابر قدرت دنیا رفت و اينچنين بود كه تمامي كشورهاي بلوك غرب و شرق آن روز، عليرغم اختلافات ظاهري، جبهه اي متحد عليه نظام نوپاي اسلامي در ايران تشكيل نمودند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کازرون در بیانیه خود با اشاره به توطئه های خارجی و داخلی بر علیه این انقلاب در طول این 38 سال یادآور شده اند: توطئه های داخلی و خارجی بر علیه جمهوری اسلامی لیستی است بی شمار که جز با پشتیبانی الهی و عنایات خاص امام زمان (عج)، نعمت ولایت فقیه و در صحنه بودن شما مردم، گذر از هرکدام از این طوتئه ها و بحران ها به سادگی امکان پذیر نبود.

در بخشی دیگری از این بیانیه آمده است: امسال در حالی سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می گیریم که خاورمیانه به هم ریخته و امریکا به ترامپ دیوانه رسیده است؛ نظام سلطه با استفاده از حربه اقتصاد و کاستی‌های کشور در عدم تحقق اقتصاد مقاومتی، بر تغییر سیاست خارجی انقلابی و دست برداشتن از توان موشکی و نظامی متمرکز شده است. آنها به خیال خام خود اینگونه محاسبه کرده بودند که ایران با کنار گذاشتن قدرت نظامی و در نتیجه خنثی شدن تأثیرگذاری منطقه‌ای، به کشور مطیع و تسلیم تبدیل می‌شود و از هویت و ماهیت ایران انقلابی هیچ‌چیزی باقی نمی‌ماند.

این بیانیه می افزاید: رئیس جمهور جدید آمریکا با اتخاذ مواضع خصمانه علیه ملت ایران، وضع تحریم‌های جدید و تهدیدِ روی میز بودن گزینه‌ها، صراحتا از خام‌خیالی آمریکایی‌ها پرده برداشته و به دنبال "تغیر رفتار ایران" است؛ زهی خیال باطل. امروز و در آستانه سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی امریکایی ها دریافته اند که ماجرا آن طور که آن‌ها گمان می‌کردند پیش نرفته است. سیاست‌های منطقه‌ای ایران در حمایت از جبهه مقاومت، نقشه تجزیه کشورهای غرب آسیا را به‌کلی دگرگون کرده و طراحانش را به استیصال واداشته است، قدرت نظامی و موشکی کشورمان اکنون در رده ششم جهانی قرار گرفته و هیچ کشور بزرگ و کوچکی، جرأت تعرض به آب‌وخاک کشور را ندارد و از همه مهم‌تر، ایمان انقلابی مردم ایران که الهام‌بخش مسلمان و آزادگان جهان است.تمام این موارد مؤلفه‌های راهبردی بزرگی هستند که ثابت می‌کند ایران اسلامی علیرغم تمام فشارها و تهدیدات همچنان قدرت بزرگ منطقه است و با بصیرت و هوشیاری مردم و مسئولین، نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگری در جهان، نمی‌تواند رفتار عزتمندانه ایران را تغییر دهد.

این بیانیه با یادآوری این موضوع که راهپیمایی 22 بهمن برای ما دانشجویان انقلابی یک «جشن تولد» صرف برای انقلاب و یک «کارناوال خیابانی» به بهانه گرامیداشت انقلاب اسلامی نیست، می نویسد: راهپیمایی 22 بهمن، خودِ‌ انقلاب اسلامی است که در این بازه زمانی یکساله تکرار می‌شود و تولدی دوباره می‌یابد و ملت ما به ویژه جنبش دانشجویی امسال با شوری فراتر از سال گذشته و حماسهای بزرگتر از قبل خانه انقلاب را از همه آسیبهای انباشته و برهم زننده تعادل آن، تکانده و اصالت و قدرت انقلاب را تا یک سال دیگر تضمین میکند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کازرون در این بیانیه تصریح می کند: ما دانشجویان در کنار مردم همیشه در صحنه کازرون و مسئولین در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان خوهیم داد که، نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگری در جهان، نمی‌تواند رفتار عزتمندانه ایران را تغییر دهد و در سی و هشتمین طلیعه فجر انقلاب اسلامی نیز آرزوهای شوم و مشترک اوباما و ترامپ درباره جمهوری اسلامی ایران، در زیر گام‌های استوار ملت سربلند و مومن ایران لگدمال خواهد شد تا دولتمردان واشنگتن بدانند مردم ایران همان‌گونه که فریب لبخند اوباما را نخوردند، هراسی از بلوف‌های ترامپ نیز ندارند.

در پایان این بیانیه ضمن تبریک فرا رسیدن طلیعه سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهیدان عرصه های دفاع از انقلاب و مقاومت اسلامی، از آحاد و اقشار مردم انقلابی و بصیر ایران به ویژه جنبش دانشجویی برای حضور در جشن 38 سالگی انقلاب و راه پیمایی سراسری و دشمن شکن 22 بهمن ماه دعوت به عمل آمده است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی کازرون، سلمان فارسی کازرون، فرهنگیان کازرون، پیام نور کازرون، فنی حرفه ای کازرون، علمی کاربردی کازرون و سما کازرون این بیانیه را امضا کرده اند.

نام:
ایمیل:
* نظر: