جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۴۴:۱۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۰۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
ناحيه مقاومت بسيج ارسنجان:
جناب سرهنگ قادري و حجتالاسلام شيخعلي در بيانيه اي مشترک از مردم شهيدپرور شهرستان ارسنجان خواستند که پرشورتر از سالهاي قبل در يوم الله بيست و دوم بهمن ماه 95 شرکت کنند.
به گزارش تنوير ارسنجان، اين دو بزرگواردر اين بيانيه فرمودند:بار دیگر فجر پیروزی انقلاب اسلامی فرارسید در حالی که هنوز هم جهانیان از پیروزی ملت بزرگ ایران در برابر رژیم خودکامه، تا دندان مسلح و پشتگرم به قدرت های خارجی، در حیرتند؛ ملتی که تنها با اتکال به قدرت لایزال الهی و هدایت های پیامبرگونه امام و مقتدایشان، با دستان خالی اما مشت های گره کرده، صفوفی منسجم شکل دادند و با استقامت و بردباری و جانفشانی، پس از سال ها مبارزه سرانجام به خواسته خود، استقلال آزادی و جمهوری اسلامی، رسیدند. در بخش دیگر بیانیه آمده:
انقلاب اسلامی ایران، انقلابی مبتنی بر اخلاق، معنویت و فرهنگ بود و احیای آموزه های دین مبین حضرت ختمی مرتبت (ص) را سرلوحه خود داشت و الهام بخش مبارزات آزادیخواهان سراسر جهان شد و امروز نیز یگانه پرچمدار حمایت از حق طلبی و مبارزه با دسیسه های ظالمانه استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل است. اکنون و در سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از یکایک مردم ولایتمدار شهرستان ارسنجان، دعوت می کنیم ضمن تجدید بیعت با آرمان های والای شهدای گرانقدر و امام شهیدان حضرت امام خمینی (ره) به ندای رهبر فرزانه خود حضرت آیت ا... خامنه ای (مُدّظله) لبیک گویند و پرشورتر از سال های گذشته، بر شادی دوستداران این نظام اسلامی و یاس و نومیدی دشمنان قسم خورده اش بیفزایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: