پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۰۳:۵۵
کد خبر: ۱۰۱۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
حوزه مقاومت بسیج ابوذر
فرماندهي محترم ناحیه در مورد مسائل مختلف سياسي،فرهنگي و اقتصادي روز جامعه و دغدغه هاي جامعه اسلامي سخن گفتند و اين مسائل را براي بسیجیان پایگاه روشنگري کرده اند.

در ابتداي جلسه فرماندهي محترم ناحيه سرهنگ دوم پاسدار دوستدارضمن عرض خوش آمدگويي و تشکر از حضور فرمانده پايگاه مقاومت امام خمینی در تمامی برنامه ها وديدار با عزيزان زحمت کش در مسجد و پايگاه ه مقاومت بسيج داشته اند.
فرماندهي محترم ناحیه در مورد مسائل مختلف سياسي،فرهنگي و اقتصادي روز جامعه و دغدغه هاي جامعه اسلامي سخن گفتند و اين مسائل را براي بسیجیان پایگاه روشنگري کرده اند.
ايشان فرمودند که ما نظاميان پاسدار انقلاب اسلامي و خون شهدا هستيم و شما عزيزان نمايندگان انقلاب اسلامي در پايگاه هاي مقاومت در مساجد که سنگره هاي انقلاب مي باشند هستيد که بايد جهاد گونه و پرتلاش در جهت اهداف انقلاب اسلامي عمل کنيم.
سرهنگ دوستدار در مورد وحدت نيروهي انقلابي در مباحث مختلف از جمله بحث نفوذ در باب هاي مختلف اجتماعي،سياسي و اقتصادي سخن گفتند.
فرماندهي ناحیه بقیه الله (عج) در ادامه جلسه از اهميت فضاي مجازي و بهره گيري از آن در موارد مختلف سخن گفتند و اينکه بايد شما افراد انقلابي در فضاي مجازي بيشتر ورود کنيد که ضد انقلاب از اين فضاي عظيم که اغلب نوجوانان و جوانان هستند سوء استفاده نکنند.
ايشان به فرمانده پايگاه توصيه کرده اند که شورا پايگاه خود را تکميل کرده و در اين بين از جوانان انقلابي ، پرتلاش و با بصيرت استفاده کنند.
در ادامه ایشان نکته هاي در مورد چگونگي بازديد هفتگي از پايگاههاي مقاومت و سرکشي از حلقات شجره طيبه صالحين گفته اند و اينکه پايگاه هاي مقاومت بايد از ظرفيت هاي سپاه پاسداران از جمله سالن هاي سر پوشيده و چمن هاي مصنوعي فوتبال در جهت جذب ، تثبيت و رشد متربيان و حلقات شجره طيبه استفاده کنند وهمچنین از اهميت صالحين برگزاري حلقات شجره طيبه به صورت مستمر ، منظم و با محتوا سخن گفتند که اين سلسله جلسات در پايگاه ها باعث کادرسازي بهتر و مدير پروري انقلابي مي شود.
در پايان جلسه فرماندهي حوزه مقاومت بسيج ابوذر ستوان یکم پاسدار حسین میرزایی و همچنين فرمانده این پايگاه مقاومت از شرايط،امکانات و برنامه هاي موجود در حوزه و پايگاه سخناني بيان نموده اند.


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: