آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
مرتضی کریمی
مرتضی کریمی
چند مدتی است که مردم شهید پرور شیراز اسلامی، منتظر برگزاری آیین انتصاب رسمیِ سومین شهر اهل بیت در ایران اسلامی به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام هستند، انتظار شیرینی که به دلیل معرفی جلوه های ناب اسلامی از منشاء تفکری زادگاه حافظ شیرازی، ارزشی خاص پیدا کرده بود و ارزشی که متاسفانه با حال و هوای این روزهای موطن بهار نارنج ها، تبدیل به ضد ارزش شده است.


هرچند در حین برنامه ریزی تدوینی امور و انتشار اخبار ضد و نقیض از کم و کیف اجرایی مراسم، مردم عزیز شیراز اسلامی دل لرزه هایی گرفتند اما پس از تذکر نماینده شریف ولی فقیه در استان فارس حضرت آیت‌الله ایمانی به متولیان فرهنگی برنامه پیرامون توجه به اسلامی برگزار شدن آیین افتتاحیه  دل شوره های مردم تا حدی برطرف شد.


اما انگار متولیان برنامه سازِ ناکوک با علمای اسلام  کوک کردند و به راه خود ادامه دادند و روز اجرای برنامه فرارسید روزی که شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام به صورت رسمی  وظیفه خطیر نشر ارزش های اصیل اسلامی را به عهده می گرفت.


در حین اجرای مراسم که باید رایحه سلام و صلوات در فضای سالن استشمام می شد پخش موسیقی خارج از عرف، مسیر اصلی برنامه را منحرف کرد، سازی که با رقص پای دختران نوجوان همراه شد و قبح شکنی بنیادین را در شهر مقدس شاهچراغ علیه السلام  بدعت نهاد، قبحی که در واکنش به آن نماینده ولی فقیه در استان فارس و تولیت محترم آستان مقدس حضرت شاهچراغ(علیه السلام) محفل منعقد شده را بدرود گفتند.


هرچند از دیگر مسىولین حاضر در جلسه که به پشتوانه خون مطهر شهیدان و به برکت نظام مقدس اسلامی  در حکومت اسلامی به کرسی رسیده اند چنین انتظاری می رفت که با ترک جلسه بر عادی شدن معصیت در جامعه حد بزنند که متاسفانه در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی که روح خدا  پس از سال ها مبارزه با طاغوت به همراهی سربازان الله  اسلام ناب محمدی را به ارمغان آورد در ایام پیروزی تفکر عزیز اسلام بر طاغوت عده ای در شیراز جشنی بر پا کردند که تداعی جشن هنر در زمان طاغوت را در اذهان زنده می کرد.


جشنی که روح امام مظلومان را در بهشت آزرد و متاسفانه عده ای در استان قصد دارند عنوان فرهنگی شیراز را با فرنگی مسلکی عوض کنند و از هر فرصتی در این راستا استفاده می کنند.


فرصت عزیز و عظیمی که در اختیار مسئولین شیراز جهت نشر اسلام انقلابی به جهانیان دست داد  به خاطر حماقت عده ای معدود  تبدیل به نقطه‌ای تاریک در حیات اجتماعی شهر شیراز شد.


کاش صاحبان کرسی در مملکت می دانستند که برای اسلامیت ایران چه خون ها داده ایم، خون های پاکی که تا ابد بدان مدیون هستیم.


کاش همه بدانند که محکمه خون شهداء، محکمه عدلی است که ما را در آن به محاکمه می کشند ، حواسمان به نفس سرکشمان باشد
که قیامت نزدیک است.



نویسنده : مرتضی کریمی
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری(ره) شیراز
انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تایید تمامی محتوای آن توسط سایت نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: