جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۱۴:۴۷
کد خبر: ۱۰۱۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز:

 

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز:

"متدینین شهر شیراز اجازه نفوذ اراذل و اوباش ضد فرهنگی بنام اسلام و جوان را به سومین حرم

اهل بیت (ع) نخواهند داد"

سرهنگ پاسدارمرتضی خسروانی فرمانده ناحیه  سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز، در مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شرق شیراز در تاریخ 20 بهمن ماه 1395 در مسجد امام صادق (ع)، بیان داشتند انقلاب اسلامی یک حرکت ریشه و هدف دار بود که ریشه آن برگرفته از کلام وحیانی قرآن کریم و سیره و سنت رسول الله و آل مطهر آن حضرت می باشد و نظریه ولایت مطلقه فقیه نیز در همین عرض تعریف و عملیاتی می گردد. هدف انقلاب را رستگاری بشر در سایه ایجاد حکومت عدل الهی توسط حضرت مهدی (عج) دانستند که پرچمدار آن مقام معظم رهبری می باشد.

۱۰:۵۲ ۱۳۹۵/۱۱/۲۱


وی در ادامه به دشوار بودن راه های دسترسی به هدف در جامعه اسلامی اشاره داشته و بیان نمودندکه در طول تاریخ رنج ها و مشقات زیادی بر مسلمانان واقعی عارض شده که نمونه آن شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش می باشد. نمونه امروزی و عینی آن نیز تقدیم بیش از 300 هزار شهید در طول حیات با برکت انقلاب اسلامی ایران می باشد که فقط استان فارس بیش از 14000 شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

حال این ماهستیم که باید مسیر آغاز شده از ابتدای تاریخ را امتداد داده و کشتی اسلام را به سرمنزل مقصود برسانیم، وظیفه ای خطیر که به صرف حضور داشتن در دولتی دینی محقق نمی شود، بلکه یک بصیرت و معرفتی الهی می خواهد. بصیرتی که هر اقدامی را توجیه نمی دارد و به آنچه زعامت شیعه و رهبر جامعه سیاسی برگرفته از مفاهیم اسلامی بیان می دارد، اهمیتی وافر در عمل و سخن باید داد.

فرمانده ناحیه احمد بن موسی (ع) در ادامه این سخنان به مصداق گویی از مباحث خود پرداخته که نمونه بارز احتیاط در رفتار را در مسئولی دانستند که در شهر شیراز سومین حرم اهلبیت (ع)به نام جوانان جهان اسلام دست به اقداماتی می زدند که موجب رنجش نماینده مقام معظم رهبری گردیدند. ایشان اتفاقات روی داده در مراسم افتتاحیه شیراز پایتخت جوانان جهان اسلام را نشانه ای از بی بصیرتی و عدم توجه تعدادی از مسئولان به ارزش های دینی دانستند که مورد اعتراض و حتی ترک سالن توسط روحانیت معزز و انقلابی شهرشیراز گردید.

سرهنگ خسروانی بیان داشتند که شیراز قبل از رسیدن به این امتیاز، امتیازهایی بزرگتر داشته اند که نمونه بارز و افتخار آمیز آن لقب سومین حرم اهل بیت (ع) می باشد، لقبی که توسط نائب امام زمان (عج) اعطاء شده و نشان از دیانت بالای مردم شهر شیراز دارد، از اینرو جایی که حرم امن الهی است، در آن نباید بنام جوان و اسلام به ترویج منکر و موسیقی پرداخت، آن هم توسط کسانی که لباس گشاد مسئولیتی را به بهای خون شهدا برتن کرده اند که باید این لباس گشاد مسئولیتی را از تن درآورده   یا اینکه از مردم انقلابی وشهید پرور شهر شیراز عذرخواهی نمایند.

اگر شیراز وایران اسلامی با موسیقی می خواهد معرفی شود و جوانان جهان اسلام را با این حربه گرد آورند، کشورهای همسایه و حتی همان ترکیه، بهتر می توانند این عنوان را به یدک کشیده و جذب کننده باشند. ولی ایران اسلامی آنچه دارد، چیزی فراتر از این زرق وبرق های منکر است، ایران اسلامی و شهر شیراز باید بواسطه شهدایی که در سن جوانی درراه اعتلای اسلام جان عزیز خویش را نثار کرده اند، به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام معرفی شوند، از اینرو متدینین و خانواده های شهدای این شهر با حمایت قاطع ازآیت الله ایمانی،  اجازه نفوذ و جولان اراذل و اوباش ضد فرهنگی که می خواهند تصویری دیگر از سومین حرم اهلبیت (ع) به جهانیان نشان دهند، نمی دهد.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع)شیراز در پایان سخنان خویش به بیان این نکته پرداختند که یک مسلمان فقط با حرف و ظاهر مسلمان نیست، مسلمان واقعی خصوصاً مسئولین حکومت اسلامی،باید در عمل نیز مسلمان بودن خویش را نشان دهند، مطمئناً اطاعت از اولی الامر درهر مرتبه ای و پرهیز از انجام مصادیق منکر در جامعه نمونه بارزی از این شروط مسلمان واقعی بودن است، شروطی که متاسفانه در وجود عده ای جز بر زبان جایی دیگرمشاهده نمی گردد.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: