گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۱۰۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
آیت الله ملک حسینی
قوم یکپارچه شیعه در طول تاریخ یی نظیر و این هویت باعث افتختار است. اما باید این قومیت ما در ملیت و دینمان هضم شود همانگونه که در وقوع انقلااب اسلامی رخ داد. انقلابی که باعث شد از قومیت ها فراتر رویم و متحد شویم و در هویت ملی و دینی به یک اتحاد برسیم.
نهضت روشنگری با حضور قشرهای مختلف مردمی در حسینه ثارالله شهر نورآباد ممسنی برگزار شد در این همایش آیت الله سید شرف‌الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه درکهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حماسه آفرینی طوایف مختلف ایران در مبازرزه با استکبار بیان داشت: طوایف مایا عزت و آبرو بودند و هیچگاه واگرایی نداشته اند و به آنها افتخار می کردیم هرگز قوم لر و قشقایی به دشمنان سر تعظیم خم نکردند و باید به این دو قوم افتخار کرد.

وی ادامه داد: قوم یکپارچه شیعه در طول تاریخ یی نظیر و این هویت باعث افتختار است. اما باید این قومیت ما در ملیت و دینمان هضم شود  همانگونه که در وقوع انقلااب اسلامی رخ داد. انقلابی که باعث شد از قومیت ها فراتر رویم و متحد شویم و در هویت ملی و دینی به یک اتحاد برسیم. هم اکنون نیز باید همینگونه باشیم و در رفع مشکلات با همدلی پیش برویم.

آیت الله ملک حسینی در ممسنی

آیت الله ملک حسینی افزود:  راز این هویت های بزرگ قومی، طایفه ای و ملی گرویدن به اسلام و هویت اسلامی است. همواره در طول تاریخ قومیت های ما ولایت پذیری را با علی علیه السلام معنی می کردند.

بویژه در واقعه ی انقلاب که اسلام باری دیگر زنده شد. البته  دشمن نیز هوشیار شد و دست به ستیز زد. اما با وجود این دشمنی ها از این راه دور نشدیم و پای دین و انقلاب خود ایستادیم.

وی با اشاره به تاکید اسلام به وحدت گفت: اگر در برخی از مسائل تفاوت های فکری داریم نباید به همدلی ما ضربه وارد کند.  بلکه باید همدل بود و به سمت استقلال و فرصت ندادن به دشمن و رسیدن به پیشرفت و توسعه حرکت کرد.

سفر آیت الله ملک حسینی به ممسنی.jpg

آیت الله ملک حسینی حرکت انقلابی را یکی دیگر از راه های پیشرفت کشور خواند و گفت: متاسفانه امروزه دهان هایی پر از ادعا داریم اما در عمل کاری نمی کنیم  اگر فقر وجود دارد و مشکلی هست به خاطر آن است که انقلابی عمل نکرده ایم.

باید اندیشید که انقلاب پس از 38 سال از ما چه سوالی دارد و مطمئنا اولین سوال این است که آیا از سیاست های انقلاب  عدول کرده ایم؟  و آیا به دشمن اعتماد کرده ایم؟ 

دوری از آرمان های انقلاب باعث ایجاد بسیاری از مشکلات در کشور شده است. اگر می ببیند که در جامعه مسائلی وجود دارد دلیل آن  انقلاب نبود. بلکه دلیل آن رفتارهای اشتباه و حرکت نکردن در مسیر انقلاب است.

آیا حزب بازى ها و طایفه گرایی و منطقه گرایی ما برپایه ی انقلاب و آرمان  های انقلاب بود؟  آیا انقلاب می خواست که طایفه گرا باشیم. این طایفه گرایی و دیگر مسائل به دلیل  دوری شدن از همان آرمان های انقلاب است. آفرین برکسانی که این آرمان ها را زنده می کنند و یرای آن تلاش می کنند.

نماینده ولی فقیه درکهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: انقلاب از همه سوال می کند و به میز محاکمه می کشاند که آیا انقلاب شما را به دوستی با دشمنان، باند بازی،  دست برد به بیت المال، طایفه گرایی و...  تشویق کرد و یا اینکه شما از اهداف انقلاب دور شدید و به این کارها دست زدید؟!


پس از 38 سال باید به عملکرد خود نگاهی بیندازیم و ببینیم  که برای انقلاب چه کرده ایم؟ و برای حفظ آرمان ها و ارزش ها چقدر کوشش داشته ایم؟ خوشا به حال شهدا که به بهترین نحو وظیفه ی خود در قبال انقلاب و اسلام  انجام دادند.

خدا نمی بخشد کسانی که در این انقلاب به جای کار کردن، دارند حرف های بی اساس می زنند و به همدیگر فحاشی و توهین می کنند. با این روشه ها نمی توان این جامعه را موفق کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: