پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۳۱:۵۱
کد خبر: ۱۰۱۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
با حضور با شکوه مردم
یادواره هفت لاله آسمانی روستای هیربدان با حضور مردم ،مسئولین و خانواده شهدا برگزار شد

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه داراب: راه قدر دانی از شهدا و خانواده شهدا را عمل به وصیت شهدا دانست و دفاع از ولایت ، دشمن شناسی، وحفظ نظام را از وصیتهای شهدا ذکر کردند

به گزارش تنویر سپاه ناحیه داراب ،یادواره شهدای روستای هیربدان و حسن آباد پدم با حضور پرشور مردم و سخنرانی حجت الاسلام موفق قانعی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه داراب در مسجد حضرت امیر المومنین(ع) هیربدان برگزار شد.

حجت الاسلام موفق قانعی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هیربدان گفت:  طبق گفته قرآن، پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) شهیدان با سایر اموات تفاوتهایی دارند و در واقع شهدا زنده اند و قطعاً شهدا مظهر قدرت ایران اسلامی هستند و این عزیزان جان خود را از دست دادند اما به ذخیره ای تبدیل شدند که همیشه جاویدان خواهند بود.
وی با ذکر این مطلب از یکی از بزرگان که گفته اند ” راه بقای دین بزرگداشت شهداست” گفت: باید از قدرت شهدا استفاده کامل کرد چراکه امنیت پایدار وابسته به شهداست و لذا باید یاد و خاطره شهیدان را گرامیداشت چراکه ما اعتقاد داریم محرم و صفر  دین را زنده نگهداشته اند و این در سایه بزرگداشت حضرت سیدالشهدا (ع) می باشد.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه داراب راه قدردانی از شهدا و خانواده شهدا را عمل به وصیت شهدا دانست و دفاع از ولایت ، دشمن شناسی، وحفظ نظام را از وصیت های شهدا ذکر کرد.
حجت الاسلام قانعی در پایان با تشکر از حضور با شکوه مردم، آنها را به حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد و گفت: راهپیمایی امسال باید رنگ و بوی استکبار ستیزی داشته باشد تا هم دشمنان خارجی مایوس شوند و هم برخی کوردلان داخلی که به آمریکا دل بسته اند بفهمند که آمریکا قابل اعتماد نیست و   و همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند این راهپیمایی جوابی دندانشکن به تهدیدات آمریکای جنایت کار خواهد بود.
در این مراسم که به همت بسبجیان و مردم منطقه برگزار شد از خانواده های شهدا با اهدای تندیس تقدیر شد.


انتهای متن/224224

راه بقای دین بزرگداشت شهداست”
راه بقای دین بزرگداشت شهداست”
راه بقای دین بزرگداشت شهداست”
راه بقای دین بزرگداشت شهداست”
راه بقای دین بزرگداشت شهداست”
راه بقای دین بزرگداشت شهداست”



.

نام:
ایمیل:
* نظر: