آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
مسئول بسیج سازندگی سپاه کازرون ؛
تسهیلات پرداختی به ازای راه اندازی کسب و کارهای تولیدی و اشتغالزایی مستقیم است که در مجموع تا کنون میزان 238 نفر بصورت مستقیم و تمام وقت و 542 نفر نیز به صورت غیر مستقیم مشغول به کار شده اند .
به گزارش "تنویر" ، سروان پاسدار محمد موجی ، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در حاشیه نمایشگاه یک روزه اقتصاد مقاومتی در مصلی نماز جمعه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : در سال جاری در راستای اشتغالزایی بالغ بر شانزده میلیارد ریال تسهیلات اقتصادمقاومتی و اشتغالزایی به  متقاضیان پرداخت شده است .

وی گفت : تسهیلات پرداختی به ازای راه اندازی کسب و کارهای تولیدی و اشتغالزایی مستقیم است که در مجموع تا کنون میزان 238 نفر بصورت مستقیم و تمام وقت و 542 نفر نیز به صورت غیر مستقیم مشغول به کار شده اند .

موجی ادامه داد : تا کنون در زمینه پرورش ماهی سه فقره تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است که اکنون هشت نفر به صورت مستثیم و 15 نفر بصورت غیر مستقیم در این عرصه مشغول به فعالیت هستند .

مسئول سازندگی بسیج سپاه کازرون افزود : در بحث تولید قارچ ، شترمرغ ، گیاها دارویی ، صنایع تبدلی ، ماکیان ، تولیدات گلخانه ای ، صنایع دستی ، زنبورداری ، اصلاح باغات نیز 74 فقره تسهیلات پرداخت شده است که این پرداخت ها تا پایان سال جاری نیز ادامه خواهد داشت .

وی گفت : سپاه از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون در هر عرصه ای که نیاز کشور بوده است حضور فعال داشته و اکنون نیز که نیاز مبرم کشور در زمینه اشتغالزایی است در این زمینه فعالیت خود را به صورت گسترده آغاز کرده است .

موجی در پایان با بیان اینکه  پتانسیل بسیج سازندگی در عرصه های مختلف بی نظیر است بیان کرد  : بسیج سازندگی سپاه کازرون هم اکنون به صورت همزمان در زمینه های ، عمران و آبادی در مناطق محروم  و ایجاد زیر ساخت های فرهنگی و همچنین فعالیت در زمینه اقتصاد مقاومتی حضور فعال دارد .

نام:
ایمیل:
* نظر: