گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۱۰۱۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نورآباد
به مناسبت دهه فجر ، جشن انقلاب به همت بسیجیان محله قلعه کهنه شهر نورآباد برگزار شد.
به گزارش تنویرسپاه ناحیه ممسنی
حجت الاسلام رسول محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نورآباد  در این مراسم بیان داشت: خوشبختانه شاهدیم امسال برنامه های دهه فجر در راستای حمایت از تقویت مشارکتهای مردمی  است که باعث  تحکیم همبستگی، وحدت ملی و اتحاد اسلامی می شود. 

 حضور نیروهای انقلابی، معتقد، توانمند و دلسوز در جشنهای پیروزی انقلاب اسلامی و برنامه های دهه فجر نشان از ولایت مداری این جوانان و پایبند بودن آنها به آرمانهای انقلاب است. 

وی در ادامه گفت: انتقال هنرمندانه و خلاقانه ی پیام انقلاب اسلامی با بهره گیری مناسب از هنرهای اصیل و سازنده، وظیفه ای است که باید جوانان مومن آن را به دوش کشند. در فضای کنونی که پر از تلاطم های تکنولوژی و رسانه ها شده،  این مساله مهم بیشتر نمود پیدا می کند و انتظار می رود جوانان با استفاده از ذوق و سلیقه ، محتواهایی با رنگ و بوی انقلاب تولید کنند.


حجت الاسلام محمدی در ادامه به وضعیت اسفبار اقتصادی مردم در دوران رژیم شاهنشاهی اشاره کرد و  گفت: برخی ها ادعا می کنند که در دوران پیش از انقلاب همه چیز ارزان بود. این یک ادعای دروغین است.

به طور مثال می گویند که قیمت کالاها در آن دوران ارزان بوده و در حال حاضر گران قیمت شده‌اند و از این قبیل مباحث بارها بیان می کنند اما بدانید  این صحبت ها از سویی دشمن و جبهه معارض انقلاب اسلامی است که تلاش دارند تا به مردم مسلمان ایران به ویژه جوانان کشور و افکار عمومی جهان چهره‌ای واژگون از انقلاب، امام و رهبری و نمادی زیبا از رژیم ستم شاهی و غرب را القا کنند.

 

این درحالی است که در آن زمان مردم در سراسر کشور از فقر و محرومیت  رنج می بردند. اما امروزه به برکت انقلاب توانسته ایم بسیاری از محرومیت ها را رفع کنیم و خداوند را شاکرین که هر روز دست آوردهای این انقلاب افزایش می یابد.

وی با اشاره به برخی از اشتباهات مدیریتی و اقتصادی محمدرضا شاه افزود: یکی از نمونه های بارز همین جشن ها و والخرجی های خانواده ی سلطنتی بود در حالی که مردم عادی نیاز به خدمات داشتند اما این خانواده بیشتر به فکر خودشان بودند.

جشن های 2500ساله شاهنشاهی  بیش از سیصد میلیون دلار هزینه دربر داشت‌ و با ولخرجی‌ها و اتلاف بی حد و حصر سرمایه‌های ملی کشورمان انجام شد ، این درحالی بود که نیمی از جمعیت کشور در روستاها و حومه شهرهای بزرگ در فقر و فلاکت و تنگدستی به سر می‌بردند و در اکثر شهرها و روستاهای کشور، اثری ازوسایل اولیه و مقدماتی رفاه عمومی و حداقل امتیازات زندگی ساده برای عامه مردم وجود نداشت‌. ​

 


نام:
ایمیل:
* نظر: