گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۱۰۱۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) به مناسبت گرامیداشت دهه فجر
نشست نهضت روشنگری حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) شهر خومه زار،در دهه مبارک فجر با موضوع "انقلابی گری در حوزه اقتصاد مقاومتی " و با سخنرانی سرگرد پاسدار نجف جعفری فرمانده حوزه در محل سالن دبیرستان دخترانه شهر خومه زار برگزار شد.















به گزارش تنویرسپاه ناحیه ممسنی
سرگرد جعفری فرمانده حوزه ضمن تبریک ایام الله دهه پرفروغ فجرافزود:فجر با حضور خود پایان حاکمیت تاریکی و ظلمت را اعلام می کند و پیام آور تلاش و کوشش و حرکتی نو و جدید است و مردم نیز با استفاده از تاریکی شب در آن زمان حرکت های انقلابی خود را با حضور در پشت بام منازل خود و با سر دادن ندای الله اکبر و نصر من الله و فتح قریب آغاز کردند.


جعفری در ادامه به موضوع انقلابی گری اشاره نمود و خاطرنشان کرد:هر فرد انقلابی باید با پیروری ازخط ولایت فقیه و با الگوگرفتن ازشهدای انقلاب اسلامی وهشت سال دفاع مقدس باپیشرفت وتقویت علم ودانش خود درمقابل جنگ نرم دشمنان مقابله کنند.
ایشان در پایان ضمن قدردانی از حضور مردم و بسیجیان در این نشست افزودند:مردم و بسیجیان ما امروز درتمامی عرصه های فرهنگی ، علمی ، صنعتی ، اقتصادی ، جنگی ، سیاسی واجتماعی وورزشی فعالیت می کنند وبا این فعالیت های خودجوش وخستگی ناپذیرخود درمقابل توطئه های دشمنان ایستاده اند.


نام:
ایمیل:
* نظر: