سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
berooz
۰۵:۴۴:۱۸
کد خبر: ۱۰۱۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
بمناسبت دهه مبارک فجر


نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی، هنری و طب سنتی واحد بسیج خواهران و برادران دانشکده پزشکی در ایام الله مبارک دهه فجر برپا شد.


به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی   در نوزدهمین روز از بهمن ماه دکتر فرخ بهارلویی، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس به همراه جمعی از مسئولین این سازمان از نمایشگاه بسیج دانشکده پزشکی دیدن نمودند.


ایشان ابتدا در جلسه ای که با حضور معاون و قائم مقام پشتیبانی، امام جماعت، مسئولین بسیج همچنین جمعی از بسیجیان دانشکده تشکیل شده بود شرکت نمود.


لازم به ذکر است   مسوول بسیج خواهران و رابط بسیج برادران گزارشی از فعالیتها و عملکرد یکساله خود در این جلسه ارائه نمودند.


دکتر بهارلویی   ضمن ارج نهادن به این گونه فعالیتها و تشکر از مسئولین بسیج و حمایت های ارزشمند معاونت پشتیبانی در اجرای هر چه بهتر هدف ها و آرمان های بسیجی دانشکده پزشکی از نمایشگاه دیدن نمود.


در این بازدید مسئول بسیج جامعه پزشکی از این همه جوش و خروش انقلابی در دهه چهارم انقلاب که توام با فهم، عقل و خوش ذوقی همکاران در برپایی نمایشگاه صورت گرفته بود ابراز خشنودی و خوشحالی نمود و گفت: این نمایشگاه که حاصل تلاش کار بسیجیان خالص و بی ریا دانشکده پزشکی است تداعی کننده و حس وحال اوائل انقلاب در هر بیننده ای می باشد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: