آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیاثی گفت: طراحی و اجرای راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی بر اساس برنامه ریزی و با شیوه های موثر یکی از وظایف مهم نخبگان بسیج است.
به گزارش تنویر، مراسم افتتاح ساختمان و آغاز به کار سپاه شهرستان رستم با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس و جمعی از مسئولان و مردم شریف شهرستان رستم برگزار و سرهنگ دوم پاسدار محمد زمان زارعی بعنوان فرمانده سپاه شهرستان رستم معرفی شد.

سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس در ابتدای این مراسم با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: تشریح دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی نباید تنها به دهه فجر محدود شود بلکه دوستداران انقلاب اسلامی وظیفه دارند در تمام ایام سال دستاوردهای عمر بابرکت انقلاب اسلامی را برای اقشار مختلف ملت ایران بیان کنند.

وی با تاکید بر اینکه برای شناخت و تحلیل انقلاب اسلامی ابتدا باید شخصیت امام خمینی (ره) را بشناسیم، گفت: سپاه پاسداران و بسیج که براساس اهداف بلند مدت انقلاب اسلامی ایران تشکیل شده اند باید همواره آمادگی همه جانبه خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی حفظ و تقویت کنند.

فرمانده سپاه فجر همچنین در جمع کارکنان سپاه شهرستان رستم با بیان اینکه تهاجم نرم فرهنگی به جامعه ایران راهبرد اصلی دشمنان انقلاب اسلامی است، گفت: طراحی و اجرای راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی بر اساس برنامه ریزی و با شیوه های موثر  یکی از وظایف مهم نخبگان بسیج است.

وی با بیان اینکه  اقتصاد مقاومتی یکی از مسائل مهم مورد مطالبه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و راه حل موثر مقابله با تحریم های اقتصادی است، گفت: امروز پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان بعنوان سربازان ولایت با اجرای پروژه ها و حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی در خط مقدم مقابله با تحریم های اقتصادی قرار دارند.

سردار غیاثی با بیان اینکه حضور سپاه پاسداران در مناطق مختلف استان تاثیر بسزایی در افزایش امنیت شهرستان ها و ایجاد آرامش خاطر در دل اقشار مومن خواهد داشت، گفت: هم افزایی دستگاه های اجرایی شرط لازم برای تحقق اهداف نظام اسلامی و خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم است.

وی با بیان اینکه سپاه شهرستان محور همکاری و تعامل دستگاه ها در راستای خدمت به مردم است، گفت: تشکیل و آغاز به کار سپاه شهرستان رستم یک حرکت مهم و تاثیرگذار در راستای ایجاد وحدت رویه و انسجام بیشتر نیروهای انقلابی در منطقه است.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: با آغاز به کار سپاه شهرستان رستم تسهیلات اقتصاد مقاومتی، پروژه های محرومیت زدایی و سایر خدمات  فرهنگی - اجتماعی بسیج بهتر و بیشتر از سال های گذشته به مردم شریف ولایتمدار شهرستان رستم ارائه خواهند شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: