گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
جانشين نماينده ولي‌فقيه در سپاه :
حجت الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی گفت: مردم با حضور خود در راهپيمايي 22 بهمن اعلام كردند كه عمارگونه در برابر فتنه‌ها ايستاده‌اند.
به گزارش تنویر سپیدان به نقل از سپاه نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی جانشين نماينده ولي‌فقيه در سپاه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم یزد ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم یزد در راهپیمایی اظهار داشت: پیام این حضور، وفاداری ملتی است که سختی‌ها و فتنه‌ها را می‌بیند اما اعلام می‌کند که ای امام ما امانتدار خوبی هستیم و اجازه نمی‌دهیم اتفاقات صدر اسلام دوباره تکرار شود.

وی بیان کرد: پیام این حضور گسترده این است که ما مردم اعلام می‌کنیم هرگز فریب نخواهیم خورد و عمارگونه در برابر فتنه‌ها خواهیم ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: مردم ایران با حضور خود اعلام کردند که اگر در داخل اختلاف سلیقه ای وجود داشته باشد اما در برابر آمریکا و انگلیس و همدستانشان یک‌صدا و همدل ایستاده‌اند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه  عنوان کرد: امروز وحدت نیاز اصلی جامعه است و از مسؤولان می‌خواهیم ضمن خدمت‌گزاری بیشتر به مردم، وحدت را تقویت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی اظهار داشت: همه مسؤولان، احزاب، قواهای مختلف کشور، جریان‌های سیاسی و ... بدانند که وحدت مطالبه مردم است زیرا وحدت و پیوند با ولایت عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی همچنین تصریح کرد: افراد و گروه‌های اثرگذار در جامعه و مسؤولان مطالبات و منویات رهبری را مدنظر قرار دهند و آن را از همه لحاظ اولویت فکری و کاری خود بدانند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی ادامه داد: پیام حضور مردم در این راهپیمایی این است که به دشمنان بگویند اگر پدران ما با جهاد اصغر خود شما را نابود کردند ما امروز با جهاد اکبرمان کمر شما مستکبران، ظالمان و کافران را خواهیم شکست.

وی افزود: دشمنان ما می‌دانند که تا وقتی ایران اسلامی زیر سایه انقلاب به حیات خود ادامه می‌دهد، نمی‌توانند به اهداف خود در این کشور دست یابند و البته این موضوع را نیز مدنظر دارند که اگر هرچه قدر هم بر جمعیت مسلمین افزوده شود اما رهبر و امام نداشته باشند، به جایی نخواهند رسید.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: دشمن روی انقلاب و رهبری دست گذاشته و می‌داند که اگر مردم ایران وحدت خود را از دست بدهند و از انقلاب و رهبری دست بکشند، آنها به اهداف خود خواهند رسید.

وی بیان کرد: دشمن به دنبال از بین بردن نقطه اتصال بین امامت و امت است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی تصریح کرد: ملت ایران امروز با حضور خود به دنیای استکبار فهماند که ایران را هرگز نباید از تهدید ترساند زیرا ملت ایران 38 سال است این تهدیدها را دیده و هم روی میز، هم زیر میز و هم پشت میز را برای این ملت رو کرده‌اید و هر چه داشتید به میدان آوردید اما همواره نا امید و مأیوس ماندید.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: