یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۱۰۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
آیت الله فقیه در مراسم روز شهرستان؛
امام جمعه شهرستان و عضو مجلس خبرگان در مراسم روزشهرستان نی ریز بیان کرد آمریکایی که سعی دارد آزادی را به دنیا بدهد ، خودش نیازمند آزادیست.
به گزارش تنویر؛هر ساله در روز 20 بهمن سالروز عملیات والفجر 8 و شهادت 75 نفر از جوانان شهرستان نی ریز در این عملیات،مراسمی تحت عنوان روز شهرستان نی ریز برگزار می شود.

این مراسم شامگاه 20 بهمن و بعد از نماز مغرب و عشا با حضور عموم مردم، آیت ا... فقیه  ومسئولین شهرستان و همچنین با حضور پدر شهید سرافراز، فرمانده گردان کمیل و دیگر خانواده های معظم و معزز شهدا،ایثارگران و جانبازان درمحل مصلا بزرگ نماز جمعه برگزار گردید.
سرهنگ توکل در ابتدای مراسم به سخنرانی پرداخت و با بیان اینکه این سومین سالی است که این مراسم با این نام در شهرستان برگزار می شود به تشریح تاریخچه و مراحل عملیات والفجر 8 و بخشی از فداکاری های گردان کمیل پرداخت.
وی با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی همواره سخت ترین عملیات ها بر عهده گردان کمیل و گردان والفجر بوده است، از رزمندگان نی ریزیِ بازمانده از جنگ خواست که خاطرات خود را از جنگ و مردان گردان کمیل به رشته تحریر در آورند و اجازه ندهند این  رشادت ها و دلاوری ها در سینه ها محبوس بماند.
امام جمعه شهرستان و عضو مجلس خبرگان در سخنانی ضمن اشاره به 38 سال استکبار ستیزی مردم ایران و با انتقاد از سیاست ها و رفتارهای  اخیر رئیس جمهور و دولت آمریکا گفت: "مردم در 22 بهمن جواب این مرد جنجالی را می دهند"
وی ادامه داد: در کجای دنیا کودک 5 ساله را دستگیر می کنند؟ اینها می خواهند به ما درس آزادی بدهند؟ شما خود نیازمند آزادی هستید.

امام جمعه شهرستان نی ریز اقدامات اخیر دولت آمریکا را نشانه محکمی مبنی بر ایران ستیزی این دولت دانست و افزود: حالا مشخص شد که آمریکا نه تنها با دولت ایران، بلکه با مردم ایران نیز مشکل دارد.

وی با اشاره به تاریخچه کشور ایران گفت: در طول تاریخ این سرزمین هیچ زمانی نبوده که حکومتی تا این حد در اختیار مردم باشد،و مسئولین تا این حد از طریق مردم انتخاب شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری،با اشاره به خیانت های خاندان پهلوی و انتقاد از برخی از اقدامات آنها گفت:در زمان طاغوت کسی ایران را به حساب نمی آورد اما امروزه ایران یک ابرقدرت است که در خاور میانه بدون حضور ایران هیچ مسأله ای حل نمی شود.

وی با اشاره به آیه ای از قرآن ، موقعیت  هر یک از مسوولان کشور را یک امتحان الهی دانست و افزود: مسئولی که کار خود را به درستی انجام ندهد باید کنار گذاشته شود.

سید محمد فقیه در ادامه صحبت هایش نقش دین و مذهب را در دفاع از کشور و ناموس غیر قابل انکار دانست و افزود: نقشه ای که دشمنان بای ما دارند این است که می خواهند دین و اعتقاد را از مردم بگیرند

وی ادامه داد: حقوق شهروندی یا هر چیزی شبیه به آن نمی تواند جای مذهب را بگیرد، آگاه باشید که هیچ چیز جای دین را نمی گیرد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان در بخش دیگری از سخنانش اشاره ای نیز به شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت و برخی اقدامات ضد ارزشی و بد حجابی ها در این شهر کرده و ادامه داد:ما شهید و خون دادیم برای حفظ اسلام، برای حفظ ناموس و برای حفظ دین، پس باید از آنها پاسداری کنیم.

آیت الله فقیه در پایان صحبت هایش استقلال و عزت کشور را مهمتر از پول و رفاه دانست و در عین حال به همگان توصیه کرد که به آینده امیدوار باشند.

از دیگر بخش های این مراسم پخش کلیپی مربوط به زمان طاغوت و بخشی از صحبت های مقام معظم رهبری و همچنین قرائت دل نوشته ای خطاب به شهدا، توسط یکی از دانش آموزان دبیرستان والفجر8 بود.


http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2017/02/DSC_0118.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2017/02/DSC_0126.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2017/02/DSC_0128.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2017/02/DSC_0086.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2017/02/c8acd7ea9b8dd89aa305f168b456d7cd_XL.jpg


http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2017/02/DSC_0163.jpg

نام:
ایمیل:
* نظر: