پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۴۹:۲۵
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۱۰۱۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استاندار فارس اعلام کرد؛
معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استاندار فارس گفت: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی زمان ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا از اواخر اسفند ماه سال جاری به نیمه نخست تغییر پیدا کرده است.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل از شیرازه، دومین کارگاه آموزشی ویژه فرمانداران استان فارس در خصوص برگزاری دوره های آموزشی دستندرکاران دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستا به میزبانی فرمانداری شیراز برگزار شد.

در این جلسه عالیشوندی فرماندار شیراز گفت: انتخابات و تلاش درجهت مشارکت هر چه بیشتر مردم در امر انتخابات دشمنان را بیش از پیش مایوس خواهد نمود و بر همگان لازم است با استفاده از همه پتانسیل ها و توانمندیها درعمل به این تکلیف بزرگ تلاش مضاعف نمایند چراکه مردم خود صاحبان این انقلابند و باید برای حفظ دستاوردهای این نظام همه با هم بصورت همدل و همفکر در چهار چوب قوانین به وظیفه خود عمل نماییم.

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استاندار فارس نیز در این جلسه گفت: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی زمان ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا از اواخر اسفند ماه سال جاری به نیمه نخست تغییر پیدا کرده است.

هادی پژوهش اظهار داشت: برای برگزاری انتخاباتی سالم وبه دوراز مسائل جناحی وسیاسی تمامی اقدام های لازم مورد توجه قرارگرفته و دراین راستا به دلیل اشرافیت فرمانداران و بخشداران به مسائل قانونی باید طبق برنامه ریزی وبه دور از مباحث قومی، قبیله ای اجرا شود تا شاهد حضور حداکثری باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی به موقع، دقت دررفت وآمد های سیاسی وایجاد فضاهایی سالم وپاک دربرگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا باید مورد توجه فرمانداران، بخشداران ودیگر دست اندرکاران قرارگیرد.

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استاندار فارس تصریح کرد: عده ای به نام دین، خدا،انقلاب، مکتب و امام راحل و نیز از ابزار دین برای دین به خواهند حرکت هایی روا دارند بدانند که در شأن جامعه اسلامی نیست.

پژوهش با تاکید براینکه آمریکا براین بارو بود در وضعیت بد اقتصادی و انفعالی مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور نخواهند داشت، افزود: حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی به دور از گرایش های چپ و راست و دسته بندی های سیاسی حماسه ای خلق کردند که دنیا براساس آن تکلیف خود را نسبت به ایران اسلامی معین و مشخص می کند.

وی بیان داشت: درحوزه حکومتی و سیاسی که رابطه بازی وقوم خویشی باعث تضییع حقوق مردم شود باید پرهیز و فضای پرنشاط و شادی را درهنگام برگزاری انتخابات ایجاد شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: