آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
به همت بسیج دانشجویی فارس صورت گرفت؛
دوره توانمندسازی مربیان صالحین دانشجویی دانشگاه های استان فارس به همت بسیج دانشجویی این استان برگزار شد.

دوره توانمند سازی مربیان حلقه های صالحین دانشجویی ویژه برادران دانشگاه های استان فارس به همت  مدیریت تعلم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی این استان در شیراز برگزار شد.

 

حجت الاسلام مجتبی ایوب زاده مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در این برنامه اظهار داشت: اجرای هرچه بهتر نظام تربیتی صالحین بسیج دانشجویی از اهداف این دوره است.

 

وی افزود: در این دوره توانمندسازی کارگاه های  اصول ومبانی تربیت، حلقه و گروه داری، تبین نظام تربیتی، اصول مدیریت در بسیج دانشجویی و سواد رسانه ای با حضور اساتید برجسته برگزار شد.

 

مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به نظام تربیتی شجره طیبه صالحین دانشجویی اضافه کرد: در این طرح تلاش خود را برای ارائه  مدل تربیتی مناسب با اهداف، رسالت ها و اقتضائات دانشگاه و دانشجویان با در نظر گرفتن شرایط و تحصیلی و محیطی آن ها کرده ایم.

 

ایوب زاده با بیان اینکه هدف تعلیم و تربیت از دیدگاه اسلام، تقرب به خداوند است ادامه داد: راه رسیدن به هدف نهایی تعلیم و تربیت، در دین اسلام به بهترین و کاملترین وجه بیان شده است.

 

وی تصریح کرد: تعلیم و تربیت فرایندی هدفمند است که دست یابی به اهداف آن، جز با طراحی و برنامه ریزی، هدایت و رهبری این فرایند از طریق سازماندهی، بسیج منابع و امکانات و ارزیابی و نظارت بر آن ممکن نیست.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: