گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۱۰۱۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵
آیت الله ملک حسینی در یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان رستم:
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویر احمد گفت: یادواره ها در واقع پیام واره است و برای هرکسی پیام خاصی دارد.
به گزارش تنویرسپاه ناحیه ممسنی
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در مراسم یکمین سالگرد شهادت مدافع حرم عسکر زمانی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران لحظه به لحظه نو می شود و در مقابل نیز دشمنان با شکل و شمایل جدیدی علیه این انقلاب می ایستند چرا که انقلاب ایران یک انقلاب دینی و برپایه ارزش هاست و صدای متفاوتی نسبت به استکبار جهانی دارد و پیام آزادی بخش برای تمام دنیا مصادره می کند. ایستادگی انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی عاملی شده است تا دشمن دست از کار نکشد. لذا بازهم انقلاب ما نیاز به جهاد و خون دارد.

 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویر احمد افزود: انقلاب ما استمرار یافته و نه تنها در کشور ایران بلکه در منطقه و جهان مصادره شده و مسیر خود را پیدا کرده است در این مسیر مفهوم جهاد و ایثار به خوبی به نسل ها رسیده و هنوز می بینیم در راه انقلاب و در راه اسلام شهدایی تقدیم می شود. جهاد در مکتب اسلام با تمام مکتب ها متفاوت است. در کلام امیرالمومنین علیه السلام جهاد و شهادت بالاترین ارج و ثواب دارد. خوشا به حال کسانی که به این مقام می رسند.

وی در ادامه برای هر انسانی یک جهاد دینی برشمرد و آن را تقوا خواند و گفت: جهاد دینی  برای حفظ مرز های انسانی، ایمانی و اخلاقی است. ترک این جهاد ذلت و خواری به دنبال دارد. جهاد دینی همان لباس تقواست. این لباس عزت انسانی است که آدم را از همه ی پستی ها دور می کند. دوری از این تقوا نتیجه ای جزء سیاهی نخواهد داشت.

 

این مدرس حوزه علمیه با اشاره به وقایع صدر اسلام و دست کشیدن کوفیان در مقابله با معاویه گفت: هر کس از جهاد روی برگرداند به ذلت مبتلا می شود. اما امروزه شیعیانی پیدا شده اند که به جهاد آمده اند و در مقابل دشمن ایستاده اند نمونه بارز آن حرکت رزمندگان مدافع حرم در کشور های عراق و سوریه است.

 

آیت الله ملک حسینی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم گفت: این یادواره ها در واقع پیام واره است و برای هرکسی پیام  خاصی دارد . شهدا زنده هستند و همه را در این یادواره جمع کرده اند تا بگویند مرگ به سراغ همه می آید و خوشا به حال کسانی که به بهترین حالت یعنی شهادت به نزد خداوند باری تعالی سفر کنند.

امروزه شهدایی چون عسکر  زمانی  کسانی هستند که روح و کلام  امیرالمومنین را به خوبی درک و تفکر قرآنی کسب کرده اند و گام در جهاد و شهادت گذاشتند.

 

گزارش تصویری مراسم شهید زمانی
عکس از علی گشتاسبی

مراسم شهید زمانیمراسم شهید زمانیمراسم شهید زمانیمراسم شهید زمانیمراسم شهید زمانیمراسم شهید زمانیمراسم شهید زمانیمراسم شهید زمانی

 


نام:
ایمیل:
* نظر: