کد خبر: ۱۰۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
معاون اقتصادی وزیر تعاون خبر داد
معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه جتماعی از ورود 35 بنگاه دیگر از مجموعه‌های صندوق بازنشستگی کشوری در بورس اوراق بهادار خبر داد و گفت: هم‌اکنون 70 درصد بنگاه‌های صندوق بازنشستگی در بورس هستند.

به گزارش سازمان بسیج کارگری فارس، حجت‌اله میرزایی امروز در آیین افتتاح نمایشگاه صندوق‌های بازنشستگی، پیشران توسعه ملی، اظهار داشت: دغدغه ما از برگزاری این نمایشگاه نمایان‌سازی شفافیت است.

وی افزود: این مقوله باید به عنوان یک رویکرد ملی برای پاسخگو بودن به ذینفعان اصلی به‌ ویژه بازنشستگان و کارگران محور فعالیت‌ها قرار بگیرد.

معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ادغام وزارت متبوعش، گفت: برنامه جامع شفافیت ملی طی 2 ماه آینده از سوی وزارت رفاه تدوین و تقدیم دولت شود.

میرزایی ادامه داد: رفاه اجتماعی و برنامه ریزی دو ماموریت اصلی وزارت رفاه هستند و حرکت به سمت صندوق‌های اقتصادی پایدار با پوشش حداکثری و بدون تبعیض و وجود بنگاه‌های اقتصادی شفاف و بالنده اقتصادی به صورت جدی مدنظر است.

وی با اشاره به حضور شرکت‌ها و هلدینگ‌های مختلف اقتصادی و صنعتی در این نمایشگاه عنوان کرد: با وجود اینکه اقتصاد ایران در سالهای گذشته به فساد مبتلا بود اما صندو‌ق‌های بازنشستگی اکنون در بالاترین سطح شفافیت قرار گرفته‌اند.

معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حضور 70 درصد شرکت‌های زیرمجموعه صندوق‌ بازنشستگی کشوری در بازار سرمایه، گفت: 30 درصد مابقی بنگاه‌ها نیز در آینده وارد بورس خواهند شد.

انتهای پیام/ب
منبع: فارس

نام:
ایمیل:
* نظر: