آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
فرمانده ناحیه بسیج ثارالله (ع) شیراز:
حمایت از كارگاه‌های کوچک صنایع تبدیلی و مشاغل خانگی در اولویت مورد حمایت بسیج سازندگی ناحیه ثارالله(ع) می باشد.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله؛سرهنگ پاسدار اسماعیل‌ محبی‌پور، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینكه معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله(ع) اقدامات تأثیرگذاری را در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی، اجرایی كرده است گفت :حمایت از طرح‌های تولیدی طی سال‌های اخیر مد نظر ناحیه بسیج ثارالله بوده است.

وی با بیان اینكه امسال بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به متقاضیان كارگاه‌های كوچك و صنایع تبدیلی در زمینه‌های مختلف پرداخت شده است، افزود: اقدامات مورد نظر سپاه ثارالله(ع) شیراز مربوط به محدوده غرب شیراز تا بخش ارژن بوده است.

سرهنگ محبی‌پور همچنین یادآور شد كه حمایت از طرح‌ها و واحدهای تولیدی كه مردم درگیر کار تولیدی شده و زمینه شغل برای آنان فراهم شود در دستور کار نواحی بسیج قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز به تشریح جزئیات خدمات ارائه شده در طرح‌های اقتصاد مقاومتی پرداخت و گفت: در سال جاری به ۱۳ واحد طیور و ۱۱ واحد پرورش قارچ و یکسری عرصه‌های کوچک تولیدی دیگر تسهیلات اقتصاد مقاومتی اعطا شده است.

وی با بیان اینكه امسال ۳۵ عرصه اقتصاد مقاومتی از غرب شیراز تا بخش ارژن ایجاد شد که برای مردم این منطقه نیز اشتغالزایی داشته است، گفت: این عرصه‌ها شامل پرورش طیور اعم از بلدرچین، بوقلمون، شترمرغ، مرغ محلی، پرورش قارچ، ماهی، اصلاح باغات، زنبورعسل ، صنابع تبدیلی خشک کن میوه‌جات، صنایع دستی و مشاغل خانگی خیاطی و پرورش دام سنگین است.

سرهنگ محبی‌پور با یادآوری اینكه از اردیبهشت سال آینده روند ثبت‌نام از متقاضیان ایجاد عرصه‌های تولیدی توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله واقع در بولوارپاسداران آغاز می‌شود، گفت: از متقاضیان درخواست می‌شود تا از اول اردیبهشت‌ماه برای این كار مراجعه كنند تا در روند سیر واگذاری تسهیلات قرار گیرند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز گفت: در سال آینده حمایت از كارگاه‌های کوچک صنایع تبدیلی میوه‌جات، گیاهان دارویی، مشاغل خانگی در اولویت مورد حمایت بسیج سازندگی ناحیه ثارالله(ع) است.

وی همچنین گفت: افرادی که تعاونی صنایع تبدیلی گروهی متشکل از چند نفر در قالب ‌آب‌میوه گیری، بسته‌بندی‌جات شوریجات به صورت کارگاهی فعالیت كنند نیز در اولویت واگذاری تسهیلات اقتصاد مقاومتی هستند.

محبی‌پور اظهار كرد: مردم مراجعه و استقبال خوبی ازطرح‌های مورد حمایت بسیج سازندگی دارند که نشان از بیکاری و نبود درآمد آن‌ها دارد و امیدواریم به‌همت مسئولین و مدیران زمینه اشتغال و کارآفرینی تسهیل شود.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز در بخش پایانی سخنان خود از بروز كم‌كاری‌ها در عرصه اقتصاد مقاومتی انتقاد كرد و گفت: مدیری که هنوز بعد از ۱۰ماه از سال در جلسات اقتصاد مقاومتی بیانات مقام معظم رهبری را در جلسه تکرار می‌کند که معظم‌له چه گفته‌اند و به همین بسنده می‌کند مسلم است که هنوز در حد شعار هم عمل كرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: