کد خبر: ۱۰۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
سرمربی فجرسپاسی:
سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت : حمایتهای استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان فارس از تیم فجر شهید سپاسی قابل تقدیر است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس غلامحسین پیروانی در تمرین روز دوشنبه تیم فجر از کمک های استاندار و مدیرکل ورزش استان فارس از تیم فجر شهید سپاسی شیراز تشکر کرد و گفت: این حمایتها باعث دلگرمی ماست.
پیروانی افزود: انصافا در این فصل مدیرکل ورزش و جوانان تا حد توان به تیم کمک مالی کرده که من هم تمام و کمال این کمک هارا بین بازیکنان تقسیم کرده ام.
وی افزود: بازیکنان تیم فجر شهید سپاسی با وجود تمام مشکلات موجود با جان و دل برای تیم بازی می کنند که این نیز جای تجلیل دارد و هم پیمان شده ایم که تا پایان فصل با تمام وجود برای شاد کردن دل هواداران تلاش کنیم.
پیروانی همچنین با انتقاد از از آن دسته از تماشاگرانی که در حین بازی های فجر شعارهای انتقادی سر میدهند گفت: آنان از مشکلات تیم بی خبرند و شعار آنان در حین بازی باعث تخریب روحیه بازیکنان خواهد شد و هواداران واقعی این تیم نیستند چرا که خود باعث به حاشیه رفتن تیم می شوند.
گفتنی است حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس به همراه سید اسلام موسوی معاون توسعه ورزش اداره کل و غلامعلی هنرپیشه رییس هیات فوتبال فارس صبح دیروز در تمرینات تیم فجر حاضر شدند و با کادر فنی و بازیکنان این تیم دیدار کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر: