آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
فرمانده سپاه فجر فارس خبر داد:
سردار غیاثی گفت حضور سپاه پاسداران و بسیجیان در کنار سایر نیروهای امدادی و هم افزایی سازمان های امداد رسان در زمان حوادث، آرامش خاطر را برای مردم به ارمغان خواهد آورد.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی با بیان اینکه سپاه پاسداران و بسیج در هر عرصه ای که انتفاع مردم را در پِی داشته باشد حضور خواهند یافت، گفت: فرماندهی سپاه فجر دستورات لازم را برای  مقابله با خسارت های احتمالی سیل و بارندگی و امداد رسانی به آسیب دیدگان احتمالی به فرماندهان نواحی بسیج فارس ابلاغ کرده و  پاسداران و بسیجیان سراسر استان برای حضور در عرصه خدمت رسانی و امدادرسانی به مردم شریف فارس آمادگی کامل دارند.

وی افزود: حضور سپاه پاسداران و بسیجیان در کنار سایر نیروهای امدادی و هم افزایی سازمان های امداد رسان در زمان حوادث  فرآیند امدادرسانی را تسریع و تسهیل می کند و آرامش خاطر را برای مردم به ارمغان خواهد آورد.

فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد:  طِی روزهای اخیر نواحی بسیج فارس در شهرستان هایی که برای آن ها بارندگی پیش بینی شده است در حالت آماده باش کامل برای مقابله با خسارت های احتمالی سیل، امداد رسانی و خدمت رسانی به مردم قرار دارند، همچنین سوله های ورزشی برای اسکان، اقلام ضروری مانند کیسه خواب و پتو و تمام امکانات مهندسی سپاه استان در صورت لزوم در راستای خدمت رسانی به مردم شریف فارس آماده شده اند.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: