کد خبر: ۱۰۱۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
حجت الاسلام سعادت:

حجت الاسلام سعادت: تنها درسی که عملیات والفجر 8 به ما می دهد این است که ما باید در تمام برهه های زمانی همواره تهدیدات دشمنان را ببینیم و پدافند کنیم.

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه استهبان حجت السلام و المسلمین سعادت،نمایندگی ولی فقیه در حفاظت اطلاعات سپاه فجر استان فارس به مناسبت سالروز پیروزی عملیات والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات در سپاه ناحیه استهبان در جمع پاسداران و خانواده های آنان حضور یافتند.

وی بیان داشت:علت نامگذاری روز حفاظت اطلاعات به علت تبلور اصول حفاظتی رزمندگان در روز 20 بهمن است.عملیات والفجر 8 دقیقا بر خلاف عملیات رمضان و عملیات کربلای 4 که هر دو عملیات ناموفق بودند با رعایت اصول حفاظتی پیروز شد.

سعات گفت:در عملیات کربلای 4 ما مجروح،اسیر و شهید دادیم اما در عملیات والفجر 8 بیشترین پیروزی نصیب رزمندگان شد با کمترین خسارات و اسارت و بعدِ فتح خرمشهر می توان گفت از موفق ترین و کم خسارت ترین عملیات ها بود و عامل اصلی موفقیت بعد از عنایات خداوند،رعایت اصول امنینی و حفاظتی بود.هم حفاظت گفتار رعایت شد،هم حفاظت مخابرات، حفاظت فیزیکی،حفاظت نقل و انتقالات،حفاظت سلاح و مهمات و ترددات و همین باعث شد که رزمندگان با کمترین خسارت پیروز شدند.

وی بیان داشت:تنها درسی که عملیات والفجر 8 به ما می دهد این است که ما باید در تمام برهه های زمانی همواره تهدیدات و دشمنی های دشمنان را ببینیم و پدافند کنیم.ما 31 سال قبل در یک محدوده زمانی در جنگی که دشمن فقط مسلح به سلاح گرم بود اصول امنیتی را رعایت کردیم و پیروز شدیم.

وی افزود:ما در زمان جنگ در مقابل دشمن سنگر ساختیم تا از جنگ سخت دشمن در امان بمانیم و از جان خود محافظت کنیم اما امروز با حضور این همه دشمن باید چکار کنیم؟باید هوشیارتر باشیم.ما الان حدود 25 گروه دشمن داریم که 15 گروه آن الان منطقه را محاصره کرده اند که بعضی از آنان داعش و النصره و وهابیت است

حاج آقا سعادت گفت:ما چقدر از دشمن اطلاع داریم؟چقدر دشمن را می شناسیم؟امروز به فرموده حضرت آیت ا.. مکارم شیرازی دشمنان فساد را در یک قوطی کوچولو جمع کرده اند و آن را در جیب فرزندان ما قرار داده اند به نام موبایل ما تکنولوژی مخالف نیستیم اما باید آسیب شناس هم بود.

نمایندگی ولی فقیه در حفاظت اطلاعات سپاه فجر گفت: اگر فرزندانمان دست به سوی چاقو دراز کند او را تذکر می دهیم اما همین فرزند به راحتی در اطاقش وارد نرم افزارها و وسایل ارتباطی مختلف می شود و کاری به کار او نداریم.

وی ادامه داد:واتساپ مربوط به یک هکر آمریکایی است،هکر تلگرام یک روسی است.هکر تلگرام گفته بود من 100 میلیون در کل دنیا کاربر داریم که از این 100 میلیون کاربر، 50 میلیون آن ایرانی هست یعنی با کمال تاسف 50 درصد آن ایرانی و 50 درصد دیگر آن 194 کشور دیگر است این ظلم بزرگی است.

سعادت افزود: ما خطرات اقتصادی،فکری و اخلاقی این فضای مجازی را نمی دانیم،فضای مجازی عده ای را دارد اسلام ستیز می کند،این اسلام ستیزی و اسلام گریزی نتیجه اثر بد همین فضای مجازی است.

ایشان گفتند:امروز آمار طلاق در جامعه ما دارد بالا می رود این نسیت مگر به خاطر بدآموزی های فیلم های ماهواره ای است که به زوجین آموزش می دهد که به هم خیانت کنند.وقتی از کارشناسان طلاق سوال می پرسیم می بینیم آمار طلاق بسیار بالا رفته یعنی 6 برابر شده است،اوج این طلاقها از سال ورود ماهواره شروع شد چون با آسیب های ماهواره آشنا نبودیم ما آسیب شناس نیستیم هر جوان و نوجوانی یک گوشی موبایل در جیبش است و از آسیب های آن خطر ندارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: