جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۳۲:۴۸
کد خبر: ۱۰۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز:
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز گفت: بسیج جوانان را وادار به کسب علم و دانش می‌کند.

به گزارش سازمان علمی بسیج علمی ،پژوهشی فناوری استان فارس ،به نقل از خبرگزاری فارس ،حجت‌الاسلام محمود رمضانی همایش حلقه‌های صالحین حوزه امام حسن مجتبی (ع) شهر شیراز با تأکید بر اینکه حلقه‌های صالحین باید علمی شوند، اظهار داشت: بالا بردن سطح علمی و معنوی حلقه‌های صالحین در کنار همدیگر می‌تواند بر بالا بردن سطح علمی و معنوی جامعه نیز کمک شایانی کند.

وی جواب کوبنده ملت و جوانان ایران اسلامی در روز 22 بهمن به یاوه‌گویی‌ها و تهدیدات آمریکا را ناشی از تفکر ناب بسیجی دانست و گفت: خانواده‌های ایران اسلامی بدانند که بسیج و در رأس حلقه‌های صالحین جوانان را در برابر ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی بیمه خواهد کرد.

رمضانی با تأکید بر اینکه بسیج جوانان را وادار به کسب علم و دانش می‌کند، ادامه داد: سبک زندگی بسیجی باید در خانواده و جامعه به‌خوبی تبیین شود.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز با بیان اینکه الگوی بسیجی در خانواده و جامعه می‌تواند منشأ خیرات و برکات بسیاری برای جامعه باشد، تصریح کرد: باید نخبه‌پروری در زمینه‌های مختلف در بسیج شاخص و به‌درستی انتقال داده شود.

رمضانی با تأکید بر تبیین انقلاب برای افراد خاکستری جامعه که آشنایی چندانی با انقلاب و بسیج ندارند از وظایف بسیجی است، خاطرنشان کرد: جوان بسیجی باید طوری تربیت شود که بتواند افرادی از جامعه را نجات دهد.

وی با اشاره به اینکه جلسات حلقه‌های صالحین باید به‌گونه‌ای باشد که افراد جرأت داشته باشند سؤوالات خود را بدون تعارف مطرح کرده و جواب بگیرند، یادآور شد: با استفاده از حلقه‌های صالحین نباید بگذاریم شبهات، جوانان و نوجوانان ما را گمراه کند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه دشمن در خانواده‌های ما رخنه کرده و سعی دارد جوانان را جذب کند، بیان داشت: امروز شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌ها، به عنوان مهم‌ترین ابزارهای دشمن برای حمله به تفکر اسلامی جوانان این سرزمین تبدیل شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: