پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۳۶:۱۰
کد خبر: ۱۰۱۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
پیمان فلاحتی جوان مخترع و نخبه استان فارسی که دارای 68 اختراع و 15 مقاله isi می باشد از دیدار خود با حاج صادق آهنگران و سعید عاکف و طرح دغدغه های خود با آنها می گوید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس پیمان فلاحتی مخترع جوان استان فارس با اشره به دیدار اخیرش با حاج صادق آهنگران و سعید عاکف نویسنده مطرح دفاع مقدس در مشهد مقدس گفت : در این دیدار بر لزوم حفظ انسجام و وحدت بین جوانان انقلاب کلیه شهرستان های کشور تأکید شد .

وی که دارای رتبه دوم المپیاد فیزیک هسته ای جوانان جهان در سال 93 و رتبه اول فیزیک هسته ای آسیا در سال 92 می باشد ، افزود : شیوه تدوین و لزوم برخورداری از شیوه های نوین برای نسل سوم انقلاب از دغدغه های وی بوده است که در این خصوص رایزنی هایی را با سعید عاکف نویسنده مطرح دفاع مقدس داشته است .

این مخترع جوان استان فارسی که 68 اختراع و 15 مقاله isi را در نیز آلبوم افتخارات خود دارد، با بیان اینکه امروزه یکی از حربه های اصلی دشمن برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی ایران جنگ نرم می باشد ؛ خاطر نشان کرد: در جلسه ای مشترک با حاج صادق آهنگران و فرزند آیت الله العظمی علم الهدی بر طرح شعارهایی راهبردی جهت مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن نیز تأکید شد .

شایان ذکر است در این دیدار حاج سعید عاکف به رسم یادبود یک جلد از کتب های خود را با عنوان « خاطرات شگفت انگیز» که از کتب ارزشمند دفاع مقدس می باشد به پیمان فلاحتی هدیه داد که وی نیز در بازگشت از سفر خود ، این کتاب را به مسئول سازمان بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری استان فارس هدیه داد .

 

نام:
ایمیل:
* نظر: