پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۰۶:۱۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه جهرم
محمدصادق شادمند: تا پایان بارندگی کلیه پایگاههای بسیج و پرسنل سپاه جهرم درخدمت مردم بوده ودر آماده باش می باشند
به گزارش تنویر جهرم، هشت گردان بیت المقدس نیروی مقاومت بسیج به همراه نیروهای سپاه پاسداران آن شهرستان در حال خدمت رسانی به مردم در بارندگیهای اخیر هستند.
سرهنگ صادق شادمند فرمانده  سپاه جهرم بابیان این مطالب گفت: از آغاز بارشهای اخیر ستاد ویژه ای در این یگان تشکیل گردیده و نحوه کمک به مردم میان نیروها تقسیم شده است.
شادمند گفت: این گردانها در عملیتهای نجات و کمک حضور فعالی داشته اند و در کار بازگشایی مسیرها در معابر و خیابانها در کنار دیگر گروههای کمک رسانی قرار داشته اند.
 وی افزود: بسیجیان به همراه پاسداران با استفاده از ابزارهای موردنیاز که بخشی از آن از سپاه پاسداران تامین شده است .گامهای موثری در رفع مشکلات مردم شهرستان برداشته اند
وی بیشتر تلاش این نیروها را کمک به حفر کانال های موردنیاز برای عبور آب در مسیلها  و .... بوده و تصریح کرد: بسیجیان حوزه مقاومت امام حسین(ع) بخش کردیان با برپا نمودن چادر در سالن قطب آباد زمینه لازم برای اسکان عشایر منطقه را فراهم نموده اند.
شادمند گفت: پاسداران سپاه جهرم با کمک بسیجیان و استفاده از کلیه خودروهای سپاه و بسیج در زمان اب گیری خیابانها به کمک رانندگان و ماشینهایی رفته اند که در آب مانده بوده اند و تعداد زیادی خودرو را از آب بیرون آورده اند.
وی درپایان گفت: تا پایان بارندگی کلیه پایگاههای بسیج و پرسنل سپاه جهرم درخدمت مردم بوده ودر آماده باش می باشند

نام:
ایمیل:
* نظر: