جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۳۳:۴۴
کد خبر: ۱۰۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
با محوریت هواپیماهای رادیو کنترل ؛
همایش علوم و فنون هوانوردی با محوریت هواپیماهای رادیو کنترل و با همکاری مرکز رشد شهید پیرویان و پژوهش سرای دانش آموزی رازی وابسته به اداره آموزش و پرورش کازرون برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس این همایش با حضور سرهنگ افشاریان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون، کاظم عباسی رئیس اداره آموزش و پرورش کازرون، مهندس محمد یاسین دیوانی مدیر مرکز رشد و مسئولین پژوهش سرای دانش آموزی رازی و با هدف تقویت همکاری های فناورانه بین مرکز رشد شهید پیرویان و پژوهش سرای دانش آموزی رازی اداره آموزش و پرورش کازرون در حوزه هوانوردی، در سالن شهیدان گلهای داوودی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون برگزار شد که با استقبال چشمگیر دانش آموزان این شهرستان مواجه شد .

در این همایش کاپیتان آبادی؛ مدیر مرکز رشد هوانوردی شهید ضنجرسیم پیرامون فناوری های جدید مورد استفاده در هواپیماهای رادیو کنترلی و جدیدترین دستاورد های علمی در حوزه طراحی و ساخت هواپیماهای بدون سرنشین و فوق سبک تک نفره به ایراد سخنرانی پرداخت که در انتهای این همایش دانش آموزان حاضر در مراسم، سوالات علمی خود را مطرح کردند .

در انتهای این همایش برنامه پرواز نمایشی با هواپیمای رادیو کنترل؛ توسط کاپیتان بناری، کاپیتان آبادی و کاپیتان باصولی در محوطه سپاه انجام شد.

شایان ذکر است برای اولین بار در شهرستان کازرون دوره طراحی و ساخت هواپیماهای رادیو کنترل با حضور خلبانان مجرب کشور توسط مرکز رشد شهید پیرویان و با همکاری پژوهش سرای دانش آموزی رازی برگزار خواهد شد که علاقمندان جهت شرکت در این دوره می توانند به این مرکز مراجعه کنند .

نام:
ایمیل:
* نظر: