آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۱۹۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز خبر داد:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز گفت: 120 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور شیراز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.
میلاد حاجی زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز از اعزام 120 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور شیراز خبر داد که 80 نفر دانشجوی خواهر و 40 نفر دانشجوی برادر هستند.



مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز ضمن بیان اینکه قبل از اعزام،همایش از دانشگاه تا دانشگاه ویژه مسافرین سفر راهیان نور برگزار می شود بیان کرد: بازدید از یادمان های دفاع مقدس در جبهه های جنوب،برگزاری هیئت مذهبی در طول سفر،بهره گیری از روحانیت معظم  و راویان با تجربه وقایع دفاع مقدس و شرکت در مانور پادگان شهید مسعودیان از برنامه هایی است که برای این سفر معنوی در نظر گرفته شده است.



حاجی زاده هدف و انگیزه از اعزام دانشجویان  را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای دانشگاهی دانست و در ادامه افزود: اعتقاد ما بر این است که  تمامی زائرین دعوت نامه خود را از شهدای گران قدر دفاع مقدس دریافت کرده اند و طبیعتا این سفر اثرات مثبتی بر روی ذهن جستوجوگر دانشجو خواهد داشت که بر فضای فرهنگی دانشگاه تاثیر به سزایی دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: