آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در افتتاحیه پایگاه بسیج مدینه النبی:
سرهنگ کوشکی گفت: تربیت جوانان بسیجی درجهت کادر سازی انقلاب اسلامی است.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله ؛سرهنگ كوشكی معاون هماهنگ‌كننده سپاه فجر فارس در مراسم افتتاحیه پایگاه مقاومت بسیج مدینةالنبی(ص) شیراز گفت: کار فرهنگی خوب و مناسب، کاری کم هزینه است كه در عین حال پرفایده و مؤثر باشد.

وی، پیامبر مكرم اسلام(ص) را مظهر ایستادگی و صبر برشمرد و افزود: پیامبر اسلام(ص) مهم‌ترین كار را همراهی كردن یاران استقامت در مسیر حق می‌دانست و امروز نیز ولی امر و حجت خدا به دنبال توسعه صبر و استقامت در مردم و یاران انقلاب است.

كوشكی با تأكید بر اینكه ملت ایران همواره بر مواضع و اصول انقلاب ایستاده‌اند، گفت:‌ بسیج مظهر واقعی و تبلور آیه ۱۱۲ سوره هود « فَاسْتَقِمْ كَمَا أُمِرْتَ وَمَنْ تَابَ مَعَكَ وَلَا تَطْغَوْا إِنَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِیرٌ؛ پس همان گونه كه دستور یافته‏‌اى ایستادگى كن و هر كه با تو توبه كرده [نیز چنین كند] و طغیان مكنید كه او به آنچه انجام مى‏ دهید بیناست» است.

معاون هماهنگ‌كننده سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه جوانان بسیجی باید تفکرات انحرافی که با عناوین مثل آشتی ملی سعی دارند به انقلاب و اسلام ضربه بزنند را بشناسند، گفت: بیشترین ضربه را کسانی به دین اسلام زده‌اند که در پوستین دین وارد شده اما به معنی واقعی ایمان به دین نیاورده‌اند.

وی در ادامه ضمن برشمردن ویژگی‌های بسیجیان، ایمان به خدا، توجه به نماز و قرآن، حسن خلق و ارتباط با مردم را ویژگی بسیجیان به عنوان جهادگران حفاظت از انقلاب و کشور اسلامی دانست و گفت: بزرگترین معروف و جهاد امروز دفاع از جمهوری اسلامی است.

سرهنگ كوشكی همچنین تربیت جوانان خداجوی بسیجی جهت کادرسازی برای انقلاب اسلامی را از الزامات حفظ انقلاب اسلامی و پیمودن راه تحقق آرمان‌های امام و رهبری برشمرد و افزود: بسیجیان، آمادگی برای به دوش کشیدن کارهای سخت در جهت استمرار حیات انقلاب اسلامی با تبعیت رهبری را پیش شرط تحقق پیشرفت و توسعه انقلاب بدانند.

سرهنگ اسماعیل محبی‌پور، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز نیز در این مراسم گفت: مؤسسه قرآنی مدینةالنبی(ص) شیراز یکی از مجموعه‌های فعال و مؤثر فرهنگی در شهر شیراز است كه قریب ۱۵سال است که در محدوده چهارراه هوابرد فعالیت می‌كند و از این پس در قالب پایگاه بسیج مدینةالنبی(ص) زیر نظر حوزه امام هادی(ع) به فعالیت‌های خود ادامه خواهد داد.
نام:
ایمیل:
* نظر: