آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
فرمانده سپاه جهرم:
سرهنگ پاسدار شادمند گفت: نیروهای سپاه پاسداران و بسیج پیش از آغاز بارندگی در حالت آماده باش قرار داشتند و ستاد مدیریت بحران در سپاه پاسداران جهرم تشکیل شده بود.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار محمد صادق شادمند با بیان اینکه  هشت گردان بیت المقدس بسیج به همراه نیروهای سپاه پاسداران در فرآیند امدادرسانی به آسیب دیدگان بارندگی در جهرم مشارکت  دارند، گفت: نیروهای سپاه پاسداران و بسیج پیش از آغاز بارندگی در حالت آماده باش قرار داشتند و ستاد مدیریت بحران در سپاه جهرم تشکیل شده بود.

وی با بیان اینکه پس از بارندگی در شهرستان جهرم شاهد آب گرفتگی شدید در معابر، خیابان ها و راه های مواصلاتی بودیم، گفت: نیروهای بسیجی صاحبان خودروهای در راه مانده را به مکان های امن منتقل کرده و با استفاده از تجهیزات مهندسی سپاه راه های مواصلاتی، مسیرهای عبور آب و خیابان های جهرم را ترمیم کردند.

فرمانده سپاه جهرم افزود: خودروهای آسیب دیده که در خیابان های جهرم مانده بودند با تلاش نیروهای بسیج به مکان های امن انتقال داده شده اند تا عبور و مرور مردم تسهیل شود، همچنین نیروهای بسیج محلات با حضور در معابر فرعی به خانه های آسیب دیده امداد رسانی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: پیش از آغاز بارندگی سالن های ورزشی برای اسکان آسیب دیدگان احتمالی آماده شده و مقادیر کافی چادر، پتو، اقلام خوراکی و سایر وسایل مورد نیاز برای توزیع بین آسیب دیدگان احتمالی آماده شده بود.

سرهنگ پاسدار شادمند با اشاره به وجود ساختمان های ناایمن روستایی و بافت قدیمی در شهرستان جهرم و حومه، گفت: تعدادی از عشایر شهرستان جهرم در سالن ورزشی که پیش از این به چادر و تجهیزات موردنیاز تجهیز شده بود انتقال یافتند، همچنین نیروهای سپاه جهرم پس از بررسی بافت ناایمن محله خاوران این شهرستان تعداد بیست و پنج خانواده را به مکان امن انتقال دادند.

وی با تاکید بر اینکه مردم مومن جهرم هیچ گونه نگرانی درباره تامین امنیت نداشته باشند، گفت: نیروهای بسیج جهرم در برخی پایگاه های مقاومت بسیج در محلات آسیب دیده بصورت بیست و چهار ساعته تا پایان هفته جاری در حال آماده باش هستند و ضمن کمک به فرآیند امدادرسانی در تامین امنیت محلات و معابر مشارکت خواهند داشت.

فرمانده سپاه جهرم با بیان اینکه نیروهای سپاه و بسیج جهرم همچنان در حال امدادرسانی به مناطق آسیب دیده هستند، خاطرنشان کرد: هم اکنون پس از پایان بارندگی عمده فعالیت ها بر روی بازگشایی معابر و راه های مواصلاتی متمرکز شده است.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: