آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز:
حجت الاسلام مصطفوی گفت:طرح آشتی ملی از طرف برخی از فتنه‌گران و حامیان آنهاست که در فتنه 88 مسیر خود را از مردم و نظام جدا کردند، درحالی‌که نمایش حضور بصیرانه مردم در راهپیمایی22 بهمن نماد وحدت و اتحاد است.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله ؛حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم مصطفوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه آشتی ملی جایی موضوعیت دارد که اختلاف مبنایی وجود داشته باشد، گفت: برای مردم ما که به انقلاب و نظام و اصول انقلاب اسلامی معتقد و پایبند هستند، بحث آشتی ملی مفهومی ندارد.

وی با اشاره به اینکه اختلاف سلیقه در همه عرصه‌ها وجود دارد، افزود: حتی در امور خانوادگی اختلاف سلیقه دارند اما مردم وقتی پای منافع ملی و امنیت کشورشان در میان باشد، همه اختلاف سلیقه‌های خود را كنار می‌گذارند و در كنار هم با وحدت و انسجام به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی متعهد و پایبند هستند.

حجت الاسلام مصطفوی اظهار كرد: در طول ۳۸ سال از عمر انقلاب اسلامی، محور وحدت ملت ایران، حضرت امام(ره) و بعد از آن بزرگوار مقام معظم رهبری بوده و هستند و به طور كلی ولی فقیه در امور فصل‌الخطاب است.

وی با بیان اینکه وحدت و انسجام بین مردم همیشه بوده وخواهد بود، گفت: دشمنان اسلام در طول انقلاب اسلامی همواره تلاش كردند تا این وحدت را خدشه‌دار كنند و میان مسئولان و مردم انشقاق ایجاد كنند، اما نتوانستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز گفت: البته در چهار دهه عمر انقلاب اسلامی عده‌ای از مسئولان لغزیدند و از مردم جدا شدند چنانچه در فتنه ۸۸ عده زیادی دچار این لغزش شده و به تعبیر مقام معظم رهبری از قطار انقلاب پیاده شدند و خواستند با دشمن هم صدا شوند.

وی با اشاره به اینکه این افراد باید به خود بیایند و با عذرخواهی و توبه از خداوند متعال ملت شریف ایران، اشتباه خود را بپذیرند و خسارت‌هایی که به نظام رسید را جبران کنند، تا شاید ملت ایران از تقصیر آن‌ها چشم‌پوشی کند، گفت:‌ بهتر است كه مسئولان، اشتغال و معیشت و مشكلات مردم را در اولویت قرار دهند.

حجت الاسلام مصطفوی با بیان اینکه در قضیه فتنه ۸۸ دشمن برنامه‌ریزی کرده بود تا انقلاب اسلامی را از بین ببرد، گفت: متأسفانه عده‌ای ساده لوح و فریب خورده به بهانه انتخابات اصل نظام را هدف قرار دادند که با درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری و بصیرت ملت ایران نقشه آن‌ها خنثی شد.

وی ادامه داد: فتنه‌گران ۸ ماه کشور را ناامن کرده و دشمنان نظام اسلامی را خوشحال کردند و اكنون هم دم از وحدت و آشتی می‌زنند، در حالی که باید از ملت بزرگ ایران عذرخواهی کنند و اگر صداقت دارند و فتنه جدیدی درسر ندارند، باید این اقدامات را انجام دهند و بدانند محور وحدت آرمان‌های انقلاب، گفتمان امام و رهبری و ولایت فقیه است.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در پایان صحبت هایش گفت: طرح آشتی ملی از طرف برخی از فتنه‌گران و حامیان آن‌هاست که در فتنه ۸۸ مسیر خود را از مردم و نظام جدا کردند و چراغ سبز به دشمنان نشان دادند، در حالی که نمایش حضور بصیرانه مردم در راهپیمایی 22بهمن نماد وحدت و اتحاد است.
نام:
ایمیل:
* نظر: